Veelgestelde vragen
We proberen zo duidelijk en volledig mogelijk te zijn in onze dienstverlening. Toch kunnen wij ons voorstellen dat je vragen hebt over bepaalde zaken. Hieronder vind je antwoorden op veelvoorkomende vragen. Mocht de vraag die je hebt niet beantwoord zijn door onderstaande lijst neem dan gerust contact met ons op.
-
Waarom ontvang ik deze factuur?
-
Wat betekenen de begrippen op de factuur?
-
Wat is de rol van Axians?
-
Komt mijn factuur voor vergoeding in aanmerking?
-
Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar ik heb de oorspronkelijke factuur niet meer. Kan ik de factuur ergens opvragen?
-
Kan ik ook een betalingsregeling afspreken? Of uitstel van betaling aanvragen?
-
Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar ik heb de factuur al voldaan. Wat nu?
-
Zijn er extra kosten verbonden aan een aanmaning?
-
Er zijn consulten gefactureerd, maar de tijdsaanduiding klopt niet of ik ben op die datum niet bij de praktijk geweest. Wat kan ik hieraan doen?
-
Ik heb twee facturen ontvangen met hetzelfde consult. Welke factuur moet ik betalen?
-
Ik ben het niet eens met de factuur of met het bedrag wat ik moet betalen.
-
Ik heb een factuur op mijn oude adres ontvangen. Kunnen jullie het adres aanpassen?
-
Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar ik heb een betalingsregeling of betaalafspraak afgesproken met mijn zorgverlener.
-
Ik ben overgestapt naar een andere zorgverzekeraar, bij welke zorgverzekeraar moet ik nu de factuur indienen?
-
Waar kan ik terecht voor meer informatie?
Je kunt ook telefonisch contact met ons opnemen via: 088 – 597 59 89. Ons team is iedere werkdag van 09:00 uur tot 12:00 uur bereikbaar. Je kunt ons uiteraard ook een mail sturen via : zorg-ggz.hc.nl@axians.com