Inzicht en klantcontact door digitalisering

De markt en concurrentie zorgen ervoor dat er een steeds hogere snelheid en kwaliteit van ondernemen nodig is om resultaten blijvend te laten groeien. De inzet van digitale middelen helpt organisaties hierbij om de kosten te verlagen en de flexibiliteit te verhogen. Door veel van de processen in een organisatie te digitaliseren en vervolgens te automatiseren is het mogelijk om steeds efficiënter te werken. Door vervolgens je data rondom klanten en klantcontact goed te organiseren kan je de kwaliteit van diensten verhogen en tevens meer voorspelbaar presteren.

Binnen de zakelijke dienstverlening is papierloos werken een eerste aandachtspunt geweest, de meeste organisaties zijn hierin goed geslaagd, net als het altijd en overal flexibel kunnen werken. De fase die nu aanbreekt is het verder automatiseren van (deel) processen, wat ervoor moet zorgen dat er minder menselijke handelingen nodig zijn om een werkstroom te doorlopen. Uiteraard met als doel om meer aandacht te geven aan de momenten die ertoe doen, daar waar mensen het verschil maken.

Hoe helpt digitalisering met het verkrijgen van beter inzicht?
Organisaties in de zakelijke dienstverlening kunnen doorgaans alleen nog efficiënt werken en competitief zijn wanneer ze de IT voorzieningen goed op orde te hebben; van flexibele werkplek tot een veilig netwerk en applicaties die ervoor zorgen dat je productief kan zijn. Het kapitaal zit hem doorgaans in mensen, kennis en klantcontact.

Maar wat nou als de concurrent een algoritme heeft ontwikkeld om hetzelfde proces in de helft van de tijd te realiseren, en daarmee goedkoper, makkelijker en misschien wel direct vanuit een app en zonder tussenpersonen? Dat dit gebeurt is wel een zekerheid. Daarom is het van groot belang dat je als organisatie flexibel kan bewegen en je snel kan aanpassen aan de marktbewegingen, niet alleen met je IT infrastructuur maar vooral door flexibiliteit in je applicatielandschap.

De zakelijke dienstverlening heeft enorme kansen op het gebied van data en analytics. Door steeds meer data gedreven te werken ben je in staat om processen te versnellen, om kansen in te schatten en misschien al wel te voorspellen en op deze wijze nieuwe businessmodellen te realiseren die je voorheen nooit hebt voorzien. Digitalisering staat gelijk aan het creëren van kansen waarbij innovatie een voorwaarde is geworden voor groei. En daar helpen we jou als ervaren IT partner graag mee verder!

Bij Axians zijn deze intelligente technologieën beschikbaar, zelfs in de vorm van een ‘as a Service’ dienstverlening. Wij blijven meegroeien met de veranderende behoeftes binnen jouw organisatie, zodat de IT-afdeling ruimte krijgt voor innovatie en weer kan doen wat er echt toe doet. Dat doen we door een intensieve samenwerking met onze opdrachtgevers en partners aan te gaan, want alleen dan leren we elkaar goed kennen.

Axians is een veelzijdig specialist in digitale transformatie en werkt graag voor ambitieuze opdrachtgevers die een ICT partner zoeken bij het digitaliseren van de organisatie!

Referenties uit het marktsegment Zakelijke dienstverlening

Axians referenten binnen het marktsegment Zakelijke dienstverlening
Referenten

Een greep uit onze ambitieuze opdrachtgevers

Zakelijke dienstverlening is een breed begrip, met uiteenlopende soorten organisaties die aan dezelfde kapstok hangen. Advocaten, gemeenten, uitzendbureaus en meer: we zijn trots dat we zoveel mooie zakelijke dienstverleners mogen ondersteunen met hoogwaardige ICT oplossingen en dienstverlening.

Contact_met_klant

Hoe kunnen wij je helpen?

Heb je een project? Een vraag? Interesse in een van onze oplossingen of wil je een klacht met ons delen? Je kunt ons een bericht sturen via onderstaand contactformulier. We nemen zo snel mogelijk contact  op. Laat je gegevens achter zodat wij je verzoek goed kunnen adresseren en beantwoorden.