Services

Als IT-bedrijf streef je ernaar om altijd voorop te vliegen en het hoogste serviceniveau te bieden. Tevreden klanten zijn immers de ruggengraat van een gezonde organisatie en duurzame klantrelaties. Om dit te bereiken, moet je jouw klanten volledig ontzorgen. Dit vereist dat je altijd exact weet wat er speelt, zodat je wendbaar en flexibel kunt inspelen op hun behoeften.

Daarom is het cruciaal dat je op elk moment direct inzicht hebt in klantafspraken, servicegeschiedenis en de betrokken consultants wanneer de klant belt. Met ERP voor dienstverlening stroomlijn je dit proces dankzij afdelingsoverstijgend inzicht, waardoor je de nodige acties snel kunt uitzetten en klanten direct op weg helpt.

Optimale ontzorging met volledig Service inzicht

Jouw servicemedewerkers moeten, nog voordat ze de telefoon opnemen, een volledig beeld van de klant hebben. Ze moeten exact weten welke contracten en SLA’s gelden om de klant optimaal te kunnen ondersteunen. Daarnaast moeten ze kunnen beoordelen of een specifieke service binnen de afspraak valt of apart gefactureerd moet worden. Helaas ontbreekt dit afdelingsoverstijgende overzicht in de praktijk vaak, wat de dienstverlening kan vertragen.

Met ERP voor dienstverlening heeft jouw serviceafdeling volledig inzicht in salescontracten en bijbehorende SLA’s. Je ziet in één oogopslag wie betrokken is bij een project en wie je kunt raadplegen bij complexe vraagstukken. Alle afdelingen werken samen vanuit één geïntegreerd systeem, zodat klantvragen via een portal of app automatisch worden vastgelegd op de relatiekaart. Zo behoud je het totaaloverzicht en kun je professioneel en effectief communiceren met klanten.

 

De voordelen voor Services

  • Change-, Problem- en Configuratiemanagement
  • Reporting & Dashboarding
  • Selfservice portal en mobiele app
  • NPS integratie met Customer Thermometer
  • Volledig geïntegreerd met andere bedrijfsprocessen!

Tevreden klanten staan voorop…

Het verhaal van Technetix

Technetix koos voor Axians om de bestaande ERP-omgeving te moderniseren en om R&D en sales beter te kunnen ondersteunen. “Het belangrijkste resultaat is dat je maar één keer je gegevens hoeft in te voeren. Onze planning kan realtime aangepast worden omdat de Synergy data altijd up-to-date is.”

LEES HIER HET VERHAAL VAN TECHNETIX
KPI’s voor de IT servicedesk

Minder fouten en tevreden klanten

De kracht van ITSM binnen ERP voor dienstverlening ligt in de volledige integratie met CRM, HRM, projectmanagement, documentbeheer en workflowmanagement. Jouw dienstverlening draait volledig om de klant, en door als gehele organisatie vanuit één systeem te werken, wordt informatie voortdurend verrijkt en actueel gehouden.

Dankzij deze integratie hoef je informatie niet meer dubbel vast te leggen, wat de kans op fouten aanzienlijk verkleint. Om jouw klanten volledig te ontzorgen, moet je namelijk altijd scherp blijven en vooruitkijken. ERP voor dienstverlening biedt je de hoogste standaard voor ITSM, met de flexibiliteit die nodig is om geen concessies te doen aan functionaliteit en kwaliteit.

Zo vlieg je samen met jouw team altijd voor de troepen uit.

Kies ERP voor dienstverlening. Kies voor veerkracht.

Ontdek de mogelijkheden

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op via onderstaand formulier.