CaseNext voor CRM
Altijd en overal inzicht met CRM
Als salesmanager wil je altijd goed voorbereid op bezoek bij je relaties. Je wilt weten of er dringende issues zijn, of zelfs klachten, vóór je samen een kop koffie drinkt. Daarnaast wil je weten of al je forecast cijfers altijd kloppen. Het kost veel tijd en moeite om deze informatie te verzamelen; je moet immers vaak eerst langs alle betrokkenen.
Door alle informatie op één uniforme en centrale plek vast te leggen, is het voor iedereen inzichtelijk wat de actuele status is zonder daar, telkens opnieuw, informatie voor bij elkaar te hoeven sprokkelen.
Een betrouwbare en gestroomlijnd proces
Bij CRM is er altijd een spanningsveld tussen de hoeveelheid informatie die het management wil zien en de hoeveelheid informatie die sales opvoert. Door te zorgen dat het sales team op een eenvoudige manier informatie éénmalig kan invoeren, levert dit voor het Management betrouwbare informatie op.
Maar ook andere afdelingen profiteren weer van het feit dat informatie niet dubbel hoeft te worden ingevoerd en dat actuele statussen altijd snel inzichtelijk zijn. CaseNext biedt alle handvatten voor sales om dit gehele proces te stroomlijnen.
De voordelen
- Informatie altijd en overal toegankelijk;
- Snel inzicht in lead- en ordermanagement;
- Eenvoudig offertes maken & digitaal ondertekenen;
- Microsoft Office integratie;
- Volledig geïntegreerd met andere bedrijfsprocessen!
360° klantinzicht
Met CaseNext CRM leg je vanaf het eerste contactmoment informatie vast. De ontwikkeling van de lead tot klant zie je precies. En hoe het verkooptraject loopt. De kracht is het afdelingsoverstijgend samen. Andere afdelingen worden tijdig betrokken.
Zo is het mogelijk dat voordat de offerte de deur uit gaat, deze al getoetst is door een Project Manager. Zij kunnen niet alleen inhoudelijk kijken of de offerte klopt, maar weten ze ook welke trajecten eraan komen. Als de order binnen is kunnen alle afdelingen direct aan de slag!
Ontdek de mogelijkheden
Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op via onderstaand formulier of via Ragnar Gerritsen: ragnar.gerritsen@axians.com