De zorgsector is voortdurend in ontwikkeling, zowel door veranderingen in wetgeving als door technologische vooruitgang. Verschillende thema’s beïnvloeden de kwaliteit en efficiëntie van zorgverlening. Drie van deze belangrijke thema’s op dit moment zijn interoperabiliteit, de synergie tussen Elektronische Patiëntendossiers (EPD) en Elektronische Cliëntendossiers (ECD) en samenwerking in de zorg. Deze onderwerpen zijn nauw met elkaar verbonden en spelen een essentiële rol in het verbeteren van de zorgervaring voor zowel patiënten als zorgverleners.

Door de processen en de oplossingen goed met elkaar te verbinden kan je het werk vereenvoudigen en meer tijd voor de zorg creëren. Of door informatie beschikbaar te stellen kan je als zorgmedewerker maar ook als patiënt beter voorbereid een overleg in. Het plaatsen van sensoren helpt om zorg te leveren op de plek waar deze ook echt nodig is.

Door jouw IT-landschap hiervoor goed in te richten ben jij voorbereid op verschillende initiatieven uit jouw eigen organisatie, maar ook nieuwe richtlijnen of wet- en regelgeving. Zo hoef jij geen jaren te besteden aan het bouwen van een oplossing maar kun je jouw tijd en effort steken in de adoptie van zorgdigitalisering binnen jouw organisatie, in lijn met de wet elektronische gegevensuitwisseling. En daar helpen we jou graag bij! Samen verrijken we de kennis in de zorg door slimme oplossingen gecombineerd met ervaring uit de praktijk.

  • +
    jaar ervaring in de zorg
  • Succesvolle integraties
  • +
    Standaard koppelingen

Neem gerust contact met mij op!

Client Manager Zorg

E: frank.lambooy@axians.com
T: +31 6 11294792

 

De zorg gaat 24 uur per dag, 7 dagen per week door. Het is geen standaard 9-tot-5 baan. Daarom kun je altijd contact met mij opnemen. Heb je vragen of ben je benieuwd wat ik voor jou kan betekenen? Neem dan gerust contact met mij op.

Voeg mij toe op LinkedIn

Wat is jouw uitdaging?

Behoefte aan contact, supporthulp of advies? Laat het ons weten. Wij staan voor je klaar voor een gratis adviesgesprek.