Axians werd door Cisco beloond met de award voor Enterprise Networking & Meraki en ontvangt erkenning met de 4e award voor Marketing Partner of the Year.
Cisco Nederland heeft tijdens het jaarlijkse Partner Award evenement bekend gemaakt welke partners voor het boekjaar 2023 een Cisco Partner of the Year award hebben gewonnen. Axians mocht de meest impactvolle award voor Enterprise Networking & Meraki in ontvangst nemen en ontvangt veel erkenning met de vierde Marketing Partner award voor de vooruitstrevende marketingcampagnes en events.
Ieder jaar reikt Cisco in Nederland diverse awards uit aan de partners die impact maken, groei realiseren of zich op een andere manier hebben weten te onderscheiden. “We bedanken onze partners ook dit jaar weer voor hun fantastische prestaties!”, aldus Daan de Groot, Head of Partner Organization bij Cisco.
Enterprise Networking & Meraki Partner of the Year
Enterprise Networking is de kern van de bedrijfsvoering van Cisco. Axians heeft de afgelopen jaren veel geïnvesteerd in kennis en ontwikkeling op het vlak van software defined en cloud gebaseerde netwerken die daadwerkelijk waarde leveren in een specifieke segmenten zoals het onderwijs, zorg, retail, transport & logistiek, industrie en de overheid en vaak in de vorm van managed- en as a service-diensten.
Axians, onze grootste Networking partner in Nederland, heeft indruk gemaakt. Opvallend is hun focus op industriële en nationaal kritische omgevingen en Industrial Networking. Bovendien hebben ze een baanbrekende prestatie geleverd door een samenwerking op het gebied van Cisco SD-WAN en SASE. Deze partner heeft ook opmerkelijke groei gerealiseerd in managed services en Enterprise Agreements. Wat hen echt onderscheidt, is hun vermogen om klanten succesvol te migreren naar moderne software defined-platforms. Met meer dan 30 succesvolle deployments heeft deze partner een leidende rol gespeeld in de overgang naar Catalyst Center (voorheen bekend als DNA Center).
Edwin Prinsen
Managing Director, Cisco
Een netwerk is niet langer statisch, maar moet in staat zijn om met organisaties mee te groeien, van datacenter tot industriële werkplek. Met Network as a Service speelt Axians op deze ontwikkeling in door een netwerk te bieden dat flexibel op- en afgeschaald kan worden en op basis van verschillende modules. De investering zit vooral in deze nieuwe modules rondom Cisco datacenter, security, SD-WAN, edge, 5G, IoT en industrial networking.
Deze investeringen hebben geresulteerd in diepe en gespecialiseerde kennis van deze, veelal nieuwe, technologieën en de realisatie van nieuwe diensten en businessmodellen die passen bij ambitieuze organisaties die op zoek zijn naar een partner in de digitale transformatie.
Marketing Partner of the Year
Axians ontvangt de Marketing Partner of the Year award dankzij het realiseren van heldere, creatieve en impactvolle marketingcampagnes zoals GAIA (Cloud & Datacenter) en Network as a Service (Enterprise Networking & Meraki).
Deze partij is al ruim 15 jaar een trouwe Cisco-partner! Hun strategische marketingcampagnes zijn naadloos afgestemd op de business prioriteiten, wat de sleutel is tot hun succes. De succesvolle aanpak rondom events zoals Cisco Live, hun eigen klantevenementen, gecombineerd met de always on campagnes, stelt Axians in staat de hoogst mogelijke resultaten te behalen op hun investeringen in projecten. Ze begrijpen als geen ander hoe technologie omgezet kan worden in een helder verhaal dat klanten aantrekt.
Daan de Groot
Head of Partner Organization, Cisco
Axians realiseerde een reeks van inspirerende events voor klanten en relaties zoals de GAIA Summer Tour, de internationale aanwezigheid tijdens Cisco Live in Amsterdam met de aansluitende lancering van GAIA Hub, het repliceren van het Network as a Service concept en campagnes naar meerdere landen en natuurlijk de eigen ‘ Innovations to Success’ klantendagen dit ook dit jaar weer plaats zal vinden op 31 oktober 2023.
“Axians en Cisco hebben echt een vooruitstrevende samenwerking op technologie, innovatie en marketing. We helpen elkaar accelereren door diensten te ontwikkelen op basis van nieuwe Cisco- technologieën en combineren deze met onze kennis en ervaring vanuit de verschillende marktsegmenten. Samen realiseren we campagnes die mensen inspireren en aanzet tot beweging, daar zijn we trots op!”, aldus Edwin Kanis, Director Marketing & Innovation bij Axians.
Axians brengt met haar campagnes een nieuw en authentiek geluid naar de markt waarin we IT eenvoudig en begrijpelijk maken en tevens inspireren met mooie beelden. Dat is wat we bedoelen met ‘The best of ICT with a Human Touch’.