Kennisbank
-
Financial Edward Burgers over klantvriendelijkheid en procesveiligheid
Finance professional Edward Burgers vertelt over zijn missie: “Het vinden van de juiste balans tussen klantvriendelijkheid, procesveiligheid en besparingen.”
Lees meer -
Een Data Fabric, zonder gedoe aan de slag met data
Een Data Fabric maakt het mogelijk de juiste data overal en altijd op het juiste moment beschikbaar te stellen aan de juiste mensen.
Lees meer -
IBM Watson Studio maakt datagedreven werken écht makkelijker
IBM Watson Studio biedt een ontwikkelomgeving die de inzet van ML en AI makkelijker maakt. Het ondervangt de grootste uitdagingen om met data science aan de slag te gaan.
Lees meer -
NEC stopt definitief met support op telefonieplatform SIP@Net. Wat nu?
Organisaties die nu nog gebruikmaken van SIP@Net zullen de komende twee jaar moeten migreren naar een nieuw platform.
Lees meer -
Securityproducten zijn niet de oplossing voor een veilig netwerk
Ransomware-aanvallen halen bijna dagelijks het journaal. Het gaat hierbij om gigantische bedragen. Vaak gaat het zelfs mis bij bedrijven die serieus hebben geïnvesteerd in security. Hoe kan het dan toch misgaan?
Lees meer -
Vijf redenen waarom Social Collaboration dé musthave in Exact Synergy is!
Social Collaboration is een musthave voor je Exact Synergy omgeving. Manager Consultancy Marcel Verhoeven vertelt over dé vijf redenen waarom dat zo is!
Lees meer -
Vijf trends die de finance wereld veranderen
Wat zijn dé vijf trends in de finance wereld? We interviewden vier finance professionals uit de publieke en private sector hierover. Je leest het in dit blog!
Lees meer -
Financial Paul Vieyra over finance tooling en contact met de ‘interne klant’
Finance professional Paul Vieyra aan het woord over goede finance tooling én contact met de ‘interne klant’; beide essentieel voor zijn rol als concerncontroller.
Lees meer -
ITSM professional Ron Venker over dienstverlening en servicebeleving
ITSM professional Ron Venker vertelt over dienstverlening, wat volgens hem een samenspel met de klant is. Servicebeleving heeft hij dan ook hoog in het vaandel staan.
Lees meer -
Zes ITSM tips van de professionals
Het belang van een goede klantrelatie en IT Service Management is groot. Hoe kun je dit verbeteren? Hierbij zes tips van en voor ITSM professionals!
Lees meer -
Dit zijn dé zes ITSM ontwikkelingen
We spraken vier ITSM professionals over trends en ontwikkelingen in de branche. In dit blog een overzicht daarvan!
Lees meer -
ITSM professional René van Ling over de klant ontzorgen
Client Manager René van Ling over de verschuivende focus in ITSM van break-fix naar managed services. Een goede ontwikkeling: “Zo ontzorg je de klant.”
Lees meer