Voor welke partner kies je als je de keuze hebt gemaakt voor Network as a Service(NaaS)? In dit artikel bespreken we wat je van ons, als partner, kunt verwachten.
Voordelen van een open architectuur model
Bij Axians hanteren we een open architectuur model. Dit komt erop neer dat we maatwerk leveren en een netwerk neerzetten dat aansluit bij de behoefte van jouw organisatie doordat je misschien nog legacy systemen hebt. Bij veel andere partijen heb je de keuze uit een beperkt aantal type componenten wat je, logischerwijs, beperkt in je mogelijkheden. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat je de legacy systemen niet kunt omzetten naar de standaarden van je toekomstige partner.
Met het open architectuur model zijn we in staat de opbouw van het netwerk toe te spitsen op jouw organisatie en maatwerk te leveren in een standaard dienst. De basis (het platform en de diensten) is hetzelfde, maar afhankelijk van de behoefte kan bijvoorbeeld een module in een switch worden geüpgraded wat zorgt voor meer rekenkracht of kunnen we van een specifieke antenne gebruik maken zodat je een juiste dekking hebt in je magazijn of foyer.
Om een metafoor te gebruiken: stel je wilt een nieuwe telefoon, maar wel eentje met een 15 megapixel camera. Bij een service provider heb je deze specifieke mogelijkheid niet en is alleen een 12 megapixel camera een optie. Bij Axians kan je deze specifieke wens wel inwilligen terwijl andere kenmerken zoals (managed) diensten, afschaalmogelijkheden en contracttermijn hetzelfde blijven
Betaal alleen voor wat je daadwerkelijk gebruikt
Bij Axians hanteren we voor Network as a Service een pay-per-use model, waardoor je alleen betaalt voor datgene wat je daadwerkelijk gebruikt. Je betaalt een vast bedrag voor beheer, hardware, licenties en advies per locatie of component. Het biedt voorspelbaarheid omdat je precies weet waarvoor je gaat betalen en het biedt flexibiliteit omdat je gemakkelijk op- en afschaalt op basis van de componenten die je daadwerkelijk gebruikt. Het netwerk van morgen moet namelijk met je mee kunnen groeien of krimpen.
Je krijgt ook een aantal vaste dienst elementen. Zo beschik je bij Axians over 24/7 support en monitoring, implementeren we updates en bugfixes en beheren wij de volledige lifecycle. Het netwerk is altijd up-to-date met de laatste functionaliteiten, betrouwbare hardware en actuele netwerkbeveiliging.
Decentrale organisatie met garantie op continuïteit
Axians is een organisatie met een decentrale structuur, waardoor jouw contactpersonen — van relatiemanager tot servicedesk — in Nederland opereren en je snel en eenvoudig met elkaar kunt schakelen. Ondanks dat we onderdeel zijn van een van de grootste organisaties van Europa ligt de beslissingsbevoegdheid in het klantenteam wat we voor je inrichten, wat een positieve invloed heeft op de doorlooptijd van (belangrijke) beslissingen en uitzonderingen.
Samenwerken met een ervaren partner
Network as a Service is een relatief nieuwe dienst die de laatste jaren sterk in opkomst is. Axians is vroeg op deze trein gesprongen, waardoor we in de afgelopen jaren veel geleerd hebben en de kwaliteit van onze dienstverlening, in nauw contact zijn geweest met onze eerste NaaS klanten en inmiddels onze diensten naar een hoger niveau hebben getild. Een mooi voorbeeld hiervan is dat we onafhankelijk marktonderzoek bij huidige klanten voor feedback hebben gebruikt om de dienstverlening te optimaliseren en toe te spitsen op verbeteringen die we kunnen doorvoeren voor al onze NAAS-klanten Ook scoren we hoog in de onderzoeken van Giarte.
Kies voor Axians NaaS
Met Axians kies je voor een betrouwbare partner die faciliteert in een next-gen netwerk dat 1-op-1 aansluit bij jouw organisatie.
Bespreek met een van onze NaaS experts vrijblijvend de situatie van jullie organisatie. Zij de sterke en zwakke punten van je huidige netwerkinfrastructuur en wat onze dienstverlening voor jouw organisatie kan betekenen.
Ontvang concrete handvatten om mee aan de slag te gaan
Als IT-manager loop je tegen verschillende uitdagingen aan op gebied van netwerkmanagement. In ons e-book bespreken we de vijf grootste uitdagingen.
Daarbij ontvang je concrete tips hoe jij jouw organisatie innovatief en vooruitstrevend houdt