Met een goede klantbeleving onderscheid je jouw organisatie van de concurrent. Het is in veel markten zelfs belangrijker dan je daadwerkelijke product of de prijs waartegen je dat product aanbiedt. Maar hoe weet je wat de klant van jouw dienstverlening of product vindt? Hoe meet je de klantbeleving? De Customer Experience add-on vraagt én verwerkt de feedback van je klanten automatisch in Exact Synergy!

Feedback direct in Exact Synergy

Met de Customer Experience add-on vraag je geautomatiseerd feedback van jouw klanten. Bijvoorbeeld met een smiley of sterretjes-systeem. De add-on legt de reacties van je klanten bovendien – met behulp van een background job – vast in verzoeken in Exact Synergy. Zo is de feedback van jouw klant klaar voor analyse en het ondernemen van eventuele vervolgacties. Dit draagt dan weer bij aan de continuous improvement van de dienstverlening van jouw organisatie. En dat is wat je wil!

Maak je gebruik van ServiceNext?

Als je in het kader van jouw aftersales service gebruik maakt van ServiceNext voor de registratie van support tickets, maak je automatisch gebruik van de Customer Experience add-on. Deze is namelijk volledig geïntegreerd in ServiceNext. Dit betekent dat de feedback van jouw klanten in de desbetreffende support tickets komt te staan. Wel zo makkelijk!

Toepassingen van deze add-on

  • Geautomatiseerd feedback van klanten vragen en verwerken in Exact Synergy
  • Inzicht in de klantbeleving vergaren
  • Handvatten verzamelen om de klantbeleving te verbeteren

Geïnteresseerd in de Customer Experience add-on?

Neem contact met ons op via het contactformulier onderaan de pagina!

Mogen wij je helpen je handelsprocessen efficiënter te maken?

 

Heb je een vraag over de Customer Experience add-on? We vertellen je graag wat deze add-on in combinatie met Exact Synergy kan betekenen voor jouw organisatie.

 

Laat je gegevens achter via het contactformulier of bel direct met ons adviesteam, tel.nr. 088 597 5550.