Snel, veilig en áltijd beschikbaar

Het meest belangrijke kenmerk van onze managed services is het bewaken van de IT-infrastructuur. Dit doen wij 24 uur per dag en zeven dagen per week vanuit ons network operation center. We beschikken over verschillende systemen om storingen of afwijkingen snel op te sporen. Via een dashboard kijk je gemakkelijk mee, zodat je een actueel overzicht hebt van de beschikbaarheid van componenten binnen de IT-infrastructuur.

Daarnaast creëren wij een zo stabiel mogelijke omgeving. Dit betekent dat we optimaal werkende software implementeren die de leverancier ondersteunt. Onze leveranciers melden het direct als er een kwetsbaarheid is geconstateerd in één van hun producten. Heeft dit betrekking op de infrastructuur? Dan verhelpen wij dit zo snel mogelijk!

  • Kostenbesparing: je betaalt een vast maandbedrag, waardoor je niet voor verassingen komt te staan.
  • Geen extra personeel aannemen of opleiden: voor onderhoud en beheer.
  • Betrouwbaar beheer: downtime beperken we tot het minimum.
  • Meer inzicht in IT-onderdelen: door het ontvangen van onze analyses en rapportages.
  • Tijdsbesparing: van operationele IT-werkzaamheden, waardoor de professionals instaat zijn om zich te richten op hun kerntaken.

Dit zijn de uitdagingen waar jouw organisatie tegenaan loopt

Veiligheidsdreigingen

Wat wij zien is dat veel organisaties wensen om beter voorbereid te zijn op veiligheidsdreigingen. De reden hiervan is dat organisaties die niet voldoen aan privacywetgevingen, zoals ‘General Data Protection Regulation (GDPR)’, hoge boetes riskeren. Daarnaast neemt het aantal ‘Distributed Denial of Service (DDoS)’-aanvallen toe en levert een datalek veel imagoschade op.

Digitalisering

Het groeiende tempo van digitalisering neemt meer en meer toe. Om deze reden dienen organisaties te blijven werken aan hun concurrentievoordeel door continu te innoveren en de infrastructuur te upgraden.

Kostenbesparing

Veel organisaties wensen het aantal leveranciers te reduceren en het onderhoud en beheer onder te brengen bij slechts één partij.

Controleverlies

Angst om de controle te verliezen over de infrastructuur is een veelgenoemde barrière. Zodra organisaties de infrastructuur uit handen geven, is het opbouwen van een vertrouwensrelatie met een IT-partner essentieel.

Moeizame communicatie

Het kost tijd om een goede communicatie te vinden in een samenwerking bij het uitbesteden van de IT-infrastructuur. Zo is het lastig om te communiceren als een partner werkzaam is in een ander land of andere tijdzone.

Axians sfeerbeeld

Wat levert Managed (W)LAN jouw organisatie op?

  • Kostenbesparing: op operationele (onvoorziene) kosten door preventiemonitoring. Je betaalt een vast maandbedrag, waardoor je niet voor verassingen komt te staan. Zo is de kostenstructuur voorspelbaar.
  • Geen extra personeel aannemen of opleiden: voor onderhoud en beheer.
  • Betrouwbaar beheer: bij een crisis ben je er zeker van dat we ‘Managed Service Provider (MSP)’-problemen tijdig oplossen via een ‘Service Level Agreement (SLA).’ Ook grijpen we in wanneer het misgaat: downtime beperken we tot het minimum.
  • Meer inzicht in IT-onderdelen: door het ontvangen van onze analyses en rapportages. Met deze kennis neem je beter onderbouwde beslissingen.
  • Tijdsbesparing: op het gebied van operationele IT-werkzaamheden, waardoor de professionals instaat zijn om zich te richten op hun kerntaken.
Axians sfeerbeeld, man en vrouw werken achter computer

In samenwerking met 3 toonaangevende netwerk partners

In samenwerking met onder andere de drie toonaangevende netwerkproductfabrikanten uit het Gartner Leader kwadrant: Cisco, Meraki en Aruba komt onze managed (W)LAN-oplossing tot stand. Deze oplossing is continu in ontwikkeling, waardoor het meegroeit met de vraag van morgen. Doordat wij de hoogst mogelijke certificeringen op de fabrikanten hebben, voorzien we jouw medewerkers van meest recente innovaties en is je organisatie verzekerd van een partner met de beste kennis.

Axians sfeerbeeld, vrouw werkt achter computer

Waarom jij kiest voor Axians

  • Wij hebben een grote voorraad componenten: en vallen waar nodig terug op onze zuster-organisaties. Hierdoor hoef jij als organisatie geen onderdelen in huis te halen.
  • Hoge kwaliteit: wij werken volgens vastgelegde processen en procedures, waardoor je verzekerd bent van een hoge kwaliteit. Tegelijkertijd zijn we flexibel genoeg om daarvan af te wijken zodra dit nodig is.
  • Innovatieve speler: onze partners zien ons als innovatieve speler. Daarnaast behalen we jaarlijks hoge scores in het Giarte onderzoek en behoren we volgens Ecovadis tot de top 1% in maatschappelijk verantwoord ondernemen: ook wel corporate social responsibility genoemd.
  • Hoogste partnershipstatus: op zowel het gebied van netwerk- en datacenter als op cloud- en automatiserings- en orkestratiegebied, zijn wij een vaste, gecertificeerde partner van meerdere fabrikanten.
  • 24x7x365: de infrastructuur bewaken wij continu vanuit onze service organisatie in Nederland, waar wij ISO 27001 en ISO 20000 gecertificeerd zijn. Daarnaast creëren we ruimte voor IT om dichter bij de business te staan, ruimte om te focussen en om te innoveren.
  • Veel ervaring met adoptie: van nieuwe oplossingen en andere manieren van werken, waarmee we gebruikers motiveren om mee te gaan in de verandering.
  • Persoonlijk aanspreekpunt: jij als organisatie heeft bij ons een persoonlijk aanspreekpunt die gespecialiseerd is in service management en business management. Zo weten wij hoe en wanneer er wijziging op je infrastructuur moeten doorvoeren. Hierdoor hoef je de primaire processen binnen de organisatie niet te onderbreken.
  • Service integrator: wij hebben de dienstverlening van een service provider met de kennis en expertise van een system integrator.

Aan de slag met Managed (W)LAN ?

Onze experts staan voor je klaar om de transitie richting Managed (W)LAN mogelijk te maken binnen jouw organisatie. Vul onderstaand formulier in en wij bekijken vrijblijvend samen met jou de mogelijkheden voor je organisatie