Optimale klantbeleving en samenwerking vanuit één clouddienst

Je klanten verwachten dat jij als organisatie hun behoeften op een klantgerichte manier invult. Een optimale klantbeleving en samenwerking is niet het doel op zich, maar hoe word je relevant voor je klanten en hoe zorg je ervoor dat de basis van jouw klantbeleving en samenwerking op orde komt? Dit start bij onze OMNIA dienstverlening: ‘flexibele communicatie en contactcenter in één clouddienst’.

Samen brengen wij de behoefte van je organisatie en de toegevoegde waarde voor jouw klanten in kaart. Elk contactmoment telt. Wij bieden een eenvoudige omgeving, waarmee je organisatie kan beginnen. Vervolgens groei je door naar een volledige omnichannel omgeving waar je klanten via relevante kanalen met jou communiceren. Wij nemen jouw technisch beheer uit handen, helpen je klanten relevant te blijven door mee te innoveren met de markt.

  • Volwassen: OMNIA is een Collaboration en Communication as a Service oplossing (UCaaS), die wij sinds 2003 aanbieden.
  • Perfecte integratie: wij begeleiden je organisatie bij de transitie naar de cloud. Zo ontstaat er een omgeving, waarin je optimaal als team samenwerkt.
  • Expertise op de juiste plek: wij verzorgen jouw technisch beheer, terwijl je organisatie de functionele regie behoudt.
  • Optimaal klantcontact: met OMNIA is je organisatie aantoonbaar beter bereikbaar. Je biedt een betere customer journey aan je klanten én stakeholders.
  • Transparant: de onderdelen van onze OMNIA dienstverlening, inclusief het prijsmodel, zijn altijd helder en transparant.

Zo borg je klantcontact en optimale samenwerking in je organisatie

De medewerkers binnen je organisatie worden steeds mobieler en werktijden vervagen, waardoor zij naar oplossingen zoeken om de onderlinge samenwerking te borgen.  Hoe borg je de onderlinge samenwerking tussen medewerkers en behoud je een optimaal klantcontact? Hoe zorg je dat een nieuwe manier van werken ook echt door alle medewerkers wordt geadopteerd?  Download het leaflet en ontdek  hoe wij deze vragen dankzij customer- en employee engagement naar kansen ombuigen.

Dit zijn de uitdagingen waar jouw organisatie tegenaan loopt

Succesvolle adoptie doe je niet alleen

In elke fase van jouw customer journey is een persoonlijke vorm van communicatie nodig. Dankzij OMNIA heb je een duidelijke multimediale strategie, weten je medewerkers hoe ze bereikbaar zijn en bieden we een optimale klantbeleving. Wij inventariseren, adviseren en begeleiden je organisatie in dit veranderproces. De verandering voeren we uit in logische stappen en is altijd gericht op jouw einddoel, zodat je optimaal kunt communiceren met je klanten.

Bereikbaarheid verschuift van je organisatie naar individuele medewerkers

Daarnaast verschuift de bereikbaarheid van je organisatie naar individuele medewerkers. OMNIA speelt in op deze verandering en biedt je mobiliteit, waarbij je de regie binnen je organisatie behoudt. Met ons Self Service Portal krijgen je medewerkers zelf de controle over hun bereikbaarheid en beschikbaarheid maar zonder dat dit ten kosten gaat van de totale bereikbaarheid van jou organisatie.

 

Je wilt meerwaarde creeëren voor de organisatie

Jouw medewerkers bepalen op welk moment ze beschikbaar zijn voor het klantcontact of de samenwerking met collega’s zonder de totale bereikbaarheid van je organisatie te belemmeren. In onze Self Service portal bieden wij je ook vele mogelijkheden om te acteren op veranderend klantcontact. Wij nemen hierbij de volledige verantwoordelijkheid van het technisch beheer uit handen. Dit geeft je IT-afdeling de ruimte om te vernieuwen, waardoor er meerwaarde gecreëerd wordt binnen je organisatie.

Wat levert OMNIA jouw organisatie op?

  • Volwassen: OMNIA is een Collaboration en Communication as a Service oplossing (UCaaS), die wij sinds 2003 aanbieden.
  • Perfecte integratie: wij begeleiden je organisatie bij de transitie naar de cloud. Van het integreren van je vaste en mobiele verbindingen, tot je bestaande systemen en werkplekken. Zo ontstaat er een omgeving, waarin je optimaal als team samenwerkt.
  • Expertise op de juiste plek: wij verzorgen jouw technisch beheer, terwijl je organisatie de functionele regie behoudt. Met de unieke Self Service Portal schakel je sneller en speel je in op de uitdagingen binnen jouw business.
  • Optimaal klantcontact: met OMNIA is je organisatie aantoonbaar beter bereikbaar. Je biedt een betere customer journey aan je klanten én stakeholders.
  • Transparant: de onderdelen van onze OMNIA dienstverlening, inclusief het prijsmodel, zijn áltijd helder en transparant.

Creëer balans tussen jouw klant en business met ons Omnichannel Planning Proces

Wij richten ons op de manier, waarop jouw organisatie zich onderscheidt als het gaat om persoonlijk en relevant klantcontact.  Omdat wij meer dan twintig jaar ervaring hebben in dit vakgebied, ontwikkelden wij het Omnichannel Planning Proces. Een proces, waarmee je organisatie in zeven stappen de balans vindt tussen jouw klanten en business. Het levert een positieve bijdrage aan je customer journey én customer lifecycle. Ben jij nieuwsgierig hoe ons Omnichannel Planning Proces werkt? Wacht niet langer en bekijk onze animatie!

Maak jouw klantcontact relevant met het Omnichannel Planning Process

Ben je na het zien van bovenstaande animatie nieuwsgierig geworden hoe je het beste ons Omnichannel Planning Proces in de praktijk toe kan passen?  Download dan onze leaflet en ontdek hoe het klantcontact van jouw organisatie zo relevant mogelijk blijft door toegevoegde waarde aan jouw klanten te bieden.

Axians sfeerbeeld, man is digitaal aan het bellen

UCaaS op basis van de bewezen Avaya technologie

De essentie van deze dienstverlening ligt in de waarborging van de volledige bereikbaarheid van jouw organisatie: extern en intern. Jouw bestaande omgeving kent een aantal specifieke functies die je nu gebruikt, en in je nieuwe omgeving wilt behouden. Als ervaren system en service integrator helpen wij om deze functies te integreren.  Zo kun je de voordelen van OMNIA volledig benutten, zonder afbreuk te doen aan bestaande omgevingen en je bereikbaarheid.

Je neemt functionaliteiten af per gebruikersprofiel, per maand. Omdat je OMNIA bij ons afneemt uit de cloud, is op- of afschalen eenvoudig mogelijk, bijvoorbeeld op piekmomenten. Dit maakt de kosten voor jou voorspelbaar, je betaalt naar gebruik, terwijl de dienst meegroeit met veranderingen in de markt.

Onze succesverhalen

OMNIA staat voor optimale klantbeleving en samenwerking in je organisatie vanuit één clouddienst.  In onderstaande klantverhalen lees je de ervaringen van de gebruikers en welke resultaten zij hierdoor behalen. Laat je inspireren en leer hoe OMNIA jouw organisatie kan helpen! Enkele voorbeelden van onze aansprekende klanten zijn: Nationale Nederlanden, Mercedes Benz Customer Assistent Center, ANWB en De Mandenmakers Groep.

Axians sfeerbeeld, collega's aan het samenwerken achter computer

Waarom jij kiest voor Axians

  • 24x7x365: de OMNIA dienstverlening wordt continu bewaakt vanuit onze service organisatie in Nederland, waar wij ISO 27001 en ISO 20000 gecertificeerd zijn. Daarnaast creëren we ruimte voor IT om dichter bij de business te staan, ruimte om te focussen en om te innoveren.
  • Veel ervaring met adoptie van nieuwe oplossingen en andere manieren van werken waarmee we gebruikers motiveren om mee te gaan in de verandering.
  • Service Integratie met operator: wij maken gebruik van gevalideerde koppelingen voor de aansluiting op het wereldwijd gebruikte telefonienetwerk: ‘Public Switched Telephone Network (PSTN)’. Denk daarbij aan de meest grote telecombedrijven, zoals Tele2, Colt, Vodafone en KPN.
  • Persoonlijk aanspreekpunt: jouw organisatie heeft bij ons een persoonlijk aanspreekpunt die gespecialiseerd is in service management en business management.
  • Vertrouwd: inmiddels vertrouwen er dagelijks ruim 150.000 gebruikers op onze beheerde Unified Collaboration en Customer Contact diensten.
  • Top drie: in de markt staat de managed Unified Communications dienstverlening van ons bekend als volwassen en hoogwaardig. Wij scoren binnen het Giarte Outsourcingsperformance onderzoek in de top drie van dienstverleners voor Unified Communications as a Service.
  • Service integrator: wij hebben de dienstverlening van een service provider met de kennis en expertise van een system integrator.

Aan de slag met OMNIA?

Onze experts staan voor je klaar om jouw samenwerking en klantcontact naar een hoger niveau te tillen! Vul onderstaand formulier in en wij bekijken vrijblijvend samen met jou de mogelijkheden voor je organisatie.