Verhoog je first time fix rate (FTFR)
Onderhoudsbedrijven verliezen jaarlijks duizenden euro’s doordat storingen de eerste keer niet direct goed worden opgelost. Vaak omdat de benodigde informatie of ervaring ontbreekt bij de persoon ter plekke. Dat gaat ten koste van de klanttevredenheid, productiviteit en winstgevendheid van je organisatie. Axians biedt, samen met haar partners, een out-of-the-box oplossing met een slimme bril (smart glasses) en visuele ondersteuning via de mobiele telefoon.
Met augmented reality worden je engineers en operators ondersteund bij hun werkzaamheden, om storingen direct op te kunnen lossen. Doordat ze problemen sneller, veiliger, goedkoper en makkelijker kunnen oplossen. Het gebruik van AR via een app of smart glasses levert niet alleen een aanzienlijke tijdreductie op, maar helpt je ook om de first-time fix rate te verhogen.
Augmented Reality maakt van iedere engineer een service expert
In dit leaflet laten we je zien hoe je meer zicht krijgt op de machines en apparaten die je moet onderhouden. En hoe je ervoor zorgt dat je bij ieder serviceverzoek exact weet wat er aan de hand is. Zodat je de FTFR van je organisatie kunt verhogen.
Hoe werkt het?
Met augmented reality (AR) technologie zorgen we ervoor dat er met smart glasses of een app op een mobiele telefoon of tablet een virtuele laag wordt geprojecteerd over de realiteit. Zo wordt het mogelijk om engineers of operators op afstand te voorzien van real-time ondersteuning en aanvullende informatie. De oplossing omvat onder andere het uitwisselen van en toelichting geven op beelden, live video, het versturen van technische documentatie, inspectieschema’s, real-time waarden en een koppeling met uw eigen systemen. Deze gegevens worden automatisch verzameld en opgeslagen.
Engineers of operators krijgen online (en handsfree, bij het dragen van de smart glasses) real-time advies en visuele informatie van experts. Zo kunnen de meest ervaren engineers en operators live coaching geven aan minder ervaren personen, zonder dat ze op locatie aanwezig hoeven te zijn. Zo kan iemand op afstand meekijken en samen met de persoon ter plekke problemen in een zeer complexe machine opsporen en oplossen.
Hoe kunnen wij je helpen?
Heb je een project? Een vraag? Interesse in een van onze oplossingen of wil je een klacht met ons delen? Je kunt ons een bericht sturen via onderstaand contactformulier. We nemen zo snel mogelijk contact op. Laat je gegevens achter zodat wij je verzoek goed kunnen adresseren en beantwoorden.