Ontdek de volgende generatie in klantondersteuning
Jouw klanten verlangen geweldige service van je. Dat vraagt om een goed ingerichte service afdeling, waarbij processen op de juiste manier zijn ingericht, de juiste prioriteiten worden gesteld en (specifieke) afspraken naar je klanten tijdig worden nagekomen. De juiste automatisering en workflows van je service processen is hierbij van essentieel belang!
- Altijd en overal inzicht in contacten, contracten, calls en responstijden
- Complexe klantspecifieke afspraken tot in detail vastleggen en beheren
- Realtime monitoring van openstaande calls op je eigen KPI dashboard
- Alles-in-1 oplossing: volledig geïntegreerd met andere bedrijfsprocessen
Ontdek ServiceNext in slechts 2 minuten
ServiceNext is er voor verschillende organisaties!
Axians heeft een unieke oplossing ontwikkeld voor Exact Synergy Enterprise: ServiceNext. Jouw service afdeling wordt ondersteund om de juiste prioriteiten te stellen, zodat de productiviteit verbetert en de werkdruk wordt verlaagd.
-
IT Service Management: Voor IT servicebedrijven of -afdelingen
Zorg dat jouw klanten of collega’s de beste service krijgen op je IT oplossingen en diensten. Lees hier wat we voor IT service dienstverleners kunnen betekenen!
-
Aftersales service: Voor handels- of productiebedrijven die service verlenen
Handels- en productiebedrijven maken het verschil met een goede aftersales service. Ontdek wat ServiceNext hierin kan betekenen!
ServiceNext: Alles-in-1 servicedesk software voor Exact Synergy
ServiceNext helpt je incidenten, wijzigingen en configuraties beheersbaar te maken. De tool ondersteunt je volgens het gewenste serviceniveau, rekening houdend met de contractafspraken en doorbelasting volgens de overeenkomst met jouw klant.
ServiceNext is ontwikkeld op basis van Exact Synergy Enterprise. Ideaal als je al met Exact software werkt! Maar ook voor bedrijven die nog geen Exact gebruiken biedt ServiceNext voordelen ten opzichte van Best of Breed servicedesk oplossingen. Niet alleen je servicedesk processen maar ook andere processen zoals CRM, projectmanagement, HRM, workflow en je financiële omgeving, zijn ondergebracht in één oplossing. Zo heb je altijd een 360 graden klantbeeld voor een betere dienstverlening naar jouw klanten. Hierdoor is niet alleen de service afdeling, maar de gehele organisatie ‘in control’.
Het vertrekpunt van ServiceNext
Axians omarmt de theorieën van de ISM methode. Het Integrated Service Management (ISM) procesmodel brengt ITIL terug tot zes primaire processen. In de praktijk zien we dat organisaties het ISM model of delen van ISM toepassen voor de servicedesk, afhankelijk van het type en de behoeften van de organisatie.
De zes primaire processen die worden ondersteund in ServiceNext zijn:
- SLA Management
- Incident Management
- Change Management
- Quality Management
- Operations Management
- Configuration Management
In onze brochures voor IT service dienstverleners of voor Servicebedrijven lees je meer over de functionaliteiten per proces.
Kunnen we je helpen?
Of je nu een Exact gebruiker bent of nog niet, we vertellen je graag wat ServiceNext kan betekenen voor jouw organisatie.
Laat je gegevens achter via het contactformulier of bel direct met onze sales afdeling, tel.nr. 088 597 5550.