Kwaliteit als competitief voordeel

Voor veel organisaties is het lastig om op een gestructureerde wijze kwaliteit en veiligheid te meten en hier acties op uit te voeren. Vaak worden klachten of incidenten op de werkvloer wel gesignaleerd, maar wordt er niet gewerkt naar een structurele oplossing.

Kwaliteit is de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden. Wil je je klanten en medewerkers behouden of nieuwe aantrekken? Zorg dan dat je kwaliteitsprocessen op orde zijn. Nog belangrijker is om je processen continue te auditen en te valideren. Waar liggen aandachtpunten? En waar moet je bijsturen?

Wij geloven we bedrijven écht kunnen helpen om snel en eenvoudig te kunnen verbeteren op het gebied van veiligheid, klantloyaliteit en imago.

  • Aantoonbaar verbetering van kwaliteit resulteert in een betere dienstverlening en hogere klanttevredenheid
  • Veiligheid op de werkvloer en minder kans op bedrijfsongevallen
  • Tijdbesparing en minder kans op fouten door automatiseren van het proces

Gebruikersvriendelijke & flexibele software

Bizzscore is een efficiënte tool om snel en op een gestructureerde wijze data te verzamelen over kwaliteit van je processen. Surveys en formulieren worden via workflows naar de juiste medewerkers geleidt. Overzichtelijke dashboards zorgen voor een heldere presentatie van de resultaten en de acties.

Dankzij de flexibiliteit van de software is Bizzscore snel en eenvoudig te implementeren en in te richten naar de behoeften en werkwijze van je organisatie. Gebruikersvriendelijkheid staat voorop zodat medewerkers direct aan de slag kunnen zonder training.

Kwaliteitsmanagement in de zorg met Bizzscore

Audits & self assessments

Kwaliteitsmanagement in de retail met Bizzscore

 

Bizzscore helpt om op een objectieve wijze – op basis van self-assessments én audits – de kwaliteit van dienstverlening en processen te verhogen. De tool helpt om data digitaal op een snelle manier te verzamelen en overzichtelijk te presenteren. Hierdoor heb je direct inzicht waar de aandachtspunten in je organisatie liggen en verhoog je de betrokkenheid van de medewerkers om acties op te pakken en continue te verbeteren.

Bizzscore werkt anders dan andere oplossingen. Zo werken wij naast een standaard audit ook met self assessments. Hierdoor creëer je eigenaarschap en is de betrokkenheid en bereidheid om tot actie over te gaan vele malen hoger.

"Kwaliteitsmanagement is voor Euromaster belangrijk om onze klanten dagelijks veilig op weg te helpen"

John ’t Lam is internal auditor bij Euromaster Nederland. Minimaal 1 keer per jaar is er een uitgebreide audit per vestiging en tussendoor zijn er verkorte audits op een deelonderwerp. Medewerkers doen iedere 2 weken een self assessment. De resultaten hiervan worden in een overzichtelijk dashboard weergegeven en vergeleken met de resultaten van de audits. Euromaster is heel duidelijk in het stellen van KPI’s: “Wij sturen niet op scores maar op juist actiepunten.”

Kwaliteitsverbetering als continue proces

Wij helpen organisaties bij het verhogen van de kwaliteit en de veiligheid wat resulteert in een betere dienstverlening en hogere (interne) klanttevredenheid. Dit doen we op basis van de PDCA methode waarmee je stap voor stap prestaties in je organisatie kunt meten en verbeteren.

  • Plan: eenvoudig samenstellen van vragenlijsten
  • Do: uitvoeren van self assessments en audits (resulteert in verbeterpunten, aandachtspunten, veiligheidsissues, etc.)
  • Check: heldere actielijsten met actiehouder en deadlines
  • Act: uitvoeren van de acties en herhalen van het proces

Axians Bizzscore kwaliteitsmanagement systeem

Mogen we jou helpen?

 

Wij kunnen je helpen je kwaliteitsprocessen structureel te monitoren en verbeteren. Stel hieronder je vraag en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.