Bel direct: 088 010 74 90
Maak een afspraak

30% kostenbesparing met geïntegreerde software

Realiseer een beter bedrijfsresultaat tegen lagere kosten dankzij geoptimaliseerde bedrijfsprocessen. Met CaseNext creëer je 360 graden klantinzicht en werk je aan de toekomst. 

 

De IT markt staat op zijn kop in de meest positieve zin. Innovaties volgen elkaar snel op en gaan gepaard met nieuwe uitdagingen, maar leiden tevens tot groeikansen! Als IT bedrijf wil je jouw ambities waarmaken en denken aan de volgende stap. Wij zorgen er met slimme software voor dat jezelf juist daarop kunt richten.

 

CaseNext is dé business software voor ICT bedrijven waarmee je optimaal presteert en voorop blijft lopen in de markt. Gebaseerd op het ERP platform van Exact, hebben we in samenwerking met klanten verschillende add-ons ontwikkeld om het systeem perfect aan te laten sluiten op de processen binnen deze branche. Door deze processen te optimaliseren wordt er een efficiëntieslag gemaakt in de organisatie, wat zich vertaalt in een sterke performance en gedenkwaardige klantervaringen. CaseNext ondersteunt alle facetten van je core business. Waaronder:

 

  • Sales dankzij volledig inzicht in de lead, salesfunnel en het slimme Quote to Cash proces.
  • Delivery door het beter kunnen sturen op capaciteit en deliverables.
  • Services door zicht op SLA- en contractafspraken en ondersteuning van je ITIL processen.
  • Finance door flexibiliteit en vereenvoudiging van je contract- en financiële administratie, inclusief verbruik en bijbehorende dashboards.
  • HR dankzij vergaande automatisering van je in-, door- en uitstroomproces.

Wat betekent CaseNext voor de finance afdeling?

Efficiency, transparantie en grip op je financiële processen: het is cruciaal voor de groei van jouw organisatie. Als financieel verantwoordelijke draag jij hier zorg voor. Je wilt zonder gedoe jouw dienstverlening kunnen factureren en verwerken. De processen moeten eenvoudig zijn om dit te realiseren. Met de huidige complexiteit omtrent (pay per use) contracten, prijswijzigingen en flexibel op- en afschalen is dit echter niet makkelijk. Hoe zorg je er dan toch voor dat processen op elkaar aansluiten zodat de facturatie eenvoudig blijft en het financiële inzicht ontstaat dat je nodig hebt?
 

Klaar om te starten?

Een nieuw softwaresysteem kies je niet zomaar. Met meer dan 28 jaar ervaring adviseren wij je over de wijze waarop je een dergelijk traject aanvliegt, hoe je de impact ervan beheersbaar kunt houden en meer.



Copyright © 2020 Axians. All rights reserved