CaseNext voor Services

De gemakken van CaseNext Services

Als IT bedrijf streef jij naar het hoogst mogelijke service niveau – tevreden klanten zijn nou eenmaal vitaal voor een gezond bedrijf en klantenrelatie. Dit streven behaal je door klanten volledig te ontzorgen. Je moet daarom weten wat er speelt. Altijd.

 

Het is dus belangrijk dat je direct klantafspraken, servicegeschiedenis en eventueel bijbehoorende consultants inzichtelijk hebt wanneer de klant belt. Zo zet je namelijk direct de nodige acties uit en help je klanten snel op weg. CaseNext stroomlijnt dit process via afdelingoverstijgend inzicht.

Optimale ontzorging met volledig Service inzicht

Servicemedewerkers moeten vóór ze de klant opnemen de klant eigelijk volledig kennen. Ze moeten bijvoorbeeld de contracten en SLA’s goed kennen om de klant optimaal te ontzorgen. Verder moeten ze inzichtelijk hebben of de geboden service binnen de afspraak valt of appart gefactureerd moet worden. Helaas is deze belangrijke informatie niet altijd inzichtelijk in de praktijk en ontbreekt er afdelingoverstijgend overzicht.

Met CaseNext is jouw Services afdeling helemaal op de hoogte van sales contract en bijbehorende SLA’s. Daarnaast zie je wie betrokken is tijdens het project en wie je raadpleegt bij complexe vraagstukken. Alle alle afdelingen werken uiteindelijk samen vanuit één geïntegreerd systeem! Klantvragen worden via een portal of app gesteld. De informatie wordt automatisch vastgelegd op de relatiekaart, zodat je altijd het totaalbeeld behoudt. Zo communiceer je eenvoudig en professioneel met klanten.

 

De voordelen voor Services

  • Change-, Problem- en Configuratiemanagement
  • Reporting & Dashboarding
  • Selfservice portal en mobiele app
  • NPS integratie met Customer Thermometer
  • Volledig geïntegreerd met andere bedrijfsprocessen!

Tevreden klanten staan voorop…

Het verhaal van Technetix

Technetix koos voor Axians om de bestaande ERP-omgeving te moderniseren en om R&D en sales beter te kunnen ondersteunen. “Het belangrijkste resultaat is dat je maar één keer je gegevens hoeft in te voeren. Onze planning kan realtime aangepast worden omdat de Synergy data altijd up-to-date is.”

LEES HIER HET VERHAAL VAN TECHNETIX
KPI’s voor de IT servicedesk

Minder fouten en tevreden klanten

De kracht van ITSM binnen CaseNext is de volledige integratie met CRM, HRM, Projectmanagement, Document Management en Workflowmanagement. Zo staat de dienstverlening rondom jouw klant centraal. Door met de gehele organisatie te werken vanuit één systeem, wordt informatie continu verrijkt.

Daarnaast hoef je informatie niet meervoudig vast te leggen, wat foutgevoeligheid verminderd. Want om jouw klant volledig te ontzorgen, moet je scherp blijven! CaseNext biedt jouw de hoogste standaard voor ITSM, met nodige flexibiliteit. Zo maakt niemand concessies op functionaliteiten.

Ontdek de mogelijkheden

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op via onderstaand formulier of via Ragnar Gerritsen: ragnar.gerritsen@axians.com