Bel direct: 088 010 74 90
Maak een afspraak

Sales

Als Services afdeling wil je de klant volledig ontzorgen. Daarom is het belangrijk om te weten wat er speelt. Als de servicedesk gebeld wordt, wil je direct inzichtelijk hebben wat de afspraken zijn met de klant, of een soortgelijk probleem eerder is voorgekomen en welke consultants daar actief zijn geweest. Zo kun je direct de nodige acties uitzetten en wordt de klant snel weer op weg geholpen. Met CaseNext zorg je dat dit proces, waarbij zaken vanuit de gehele organisatie samenkomen, gestroomlijnd verloopt!

Verbeter je dienstverlening met ITSM van CaseNext

Voordat de klant onder supervisie van de Services afdeling komt, hebben andere afdelingen al met hen samengewerkt. Zo heeft Sales bepaalde contracten of SLA’s afgesproken. Delivery heeft het project opgeleverd en kent de complexiteit van de omgeving. Als Services afdeling moet je hiervan op de hoogte zijn om de klant in het verlengde van het eerdere contact te ondersteunen en te ontzorgen. Valt de service die je biedt binnen de overeengekomen afspraken of moet het apart gefactureerd worden, of is er al eerder iets geëscaleerd? Dit inzicht is cruciaal om je klant centraal te stellen, maar helaas niet altijd de realiteit in de praktijk. In dit geval ontbreekt er een verbindende factor binnen de organisatie, waar alle informatie samenkomt.

Met CaseNext ben je als Services afdeling helemaal op de hoogte van het contract uit de verkoopfase en het bijpassende SLA. Daarnaast zie je wie er aangehaakt zijn tijdens het project en wie je kan raadplegen bij gecompliceerde vraagstukken. Alle afdelingen werken namelijk samen vanuit één geïntegreerd systeem! Vragen vanuit klanten kunnen met CaseNext gemakkelijk gesteld worden via een portal of app. Deze informatie wordt automatisch vastgelegd op de relatiekaart, zodat je altijd het totaalbeeld behoudt. Zo kan er eenvoudig en professioneel gecommuniceerd worden met de klant.

Voordelen van CaseNext voor Services:

  • Change-, Problem- en Configuratiemanagement;
  • Reporting & Dashboarding;
  • Selfservice portal en mobiele app;
  • NPS integratie met Customer Thermometer;
  • Volledig geïntegreerd met andere bedrijfsprocessen!

Technetix

Technetix koos voor Axians om de bestaande ERP-omgeving te moderniseren en om R&D en sales beter te kunnen ondersteunen. “Het belangrijkste resultaat is dat je maar één keer je gegevens hoeft in te voeren. Onze planning kan realtime aangepast worden omdat de Synergy data altijd up-to-date is.”

Minder fouten en tevreden klanten

De kracht van ITSM binnen CaseNext is de volledige integratie met CRM, HRM, Projectmanagement, Document Management en Workflowmanagement. Zo wordt de dienstverlening rondom een klant centraal vastgelegd. Door met de gehele organisatie te werken vanuit één systeem, wordt informatie continu verrijkt. Ook hoeft informatie niet meervoudig vastgelegd te worden, waardoor het een stuk minder foutgevoelig is. Want om jouw klant volledig te ontzorgen, moet je ook op de hoogte zijn van hun situatie! CaseNext biedt de hoogste standaard voor ITSM, met de nodige flexibiliteit. Zo hoeft nooit iemand concessies te doen op het gebied van functionaliteiten. Ontdek de mogelijkheden van CaseNext voor andere afdelingen binnen jouw organisatie:

Services

Meer weten over CaseNext?

Hogeweg 41 | Services

Ragnar Gerritsen

Ik ben binnen Axians actief als Business Development Manager. Heb je vragen over CaseNext en onze organisatie of wil je vrijblijvend een afspraak plannen? Neem dan contact met mij op! Ik help je graag verder.


Contactgegevens

Copyright © 2021 Axians. All rights reserved