Bel direct: 088 010 74 90
Maak een afspraak

Sales

Als sales ben je veel onderweg en heb je veel ballen hoog te houden. Bellen, klanten bezoeken en natuurlijk orders sluiten. Wil je altijd en overal kunnen beschikken over de juiste informatie omtrent jouw relaties? En wil je sales manager continu op de hoogte zijn van wat er speelt binnen je team? CaseNext is dé oplossing om klantrelaties naar een hoger niveau te tillen. Dit doen we door 360° klantinzicht te creëren waardoor je in staat bent snel te schakelen met klanten.

Altijd en overal inzicht met CRM

Tijdens een afspraak wil je er niet achter komen dat er een dringend issue is of misschien zelfs een klacht. Deze informatie is vaak niet centraal opgeslagen en kan je het alleen te weten komen door alle mogelijke betrokkenen vooraf te bellen of te mailen. Dit is intensief en tijdrovend voor alle partijen. En voor sales managers is niets vervelender dan wanneer de cijfers uit de forecast niet overeenkomen met getallen uit andere lijstjes die plots boven tafel komen. Door informatie op een uniforme en centrale plek vast te leggen, is het voor iedereen inzichtelijk wat de actuele status is zonder daar, telkens opnieuw, informatie voor bij elkaar te hoeven sprokkelen.

Bij CRM is er altijd een spanningsveld tussen de hoeveelheid informatie die het management wil zien en de hoeveelheid informatie die sales opvoert. Door te zorgen dat het sales team op een eenvoudige manier informatie éénmalig kan invoeren, levert dit voor het Management betrouwbare informatie op. Maar ook andere afdelingen profiteren weer van het feit dat informatie niet dubbel hoeft te worden ingevoerd en dat actuele statussen altijd snel inzichtelijk zijn. CaseNext biedt alle handvatten voor sales om dit gehele proces te stroomlijnen.

Voordelen van CaseNext voor Sales:

  • Altijd en overal toegankelijk;
  • Snel inzicht in lead- en ordermanagement;
  • Eenvoudig offertes maken & digitaal ondertekenen;
  • Microsoft Office integratie;
  • Volledig geïntegreerd met andere bedrijfsprocessen!

Ask Roger!

Waar Ask Roger! voorheen nog handmatig data over moesten zetten van het ene systeem naar het andere, hebben ze in samenwerking met Axians alles kunnen integreren. “Klantinzicht, offertes maken, fiatteren en calculatiesheets opzetten gaan nu allemaal eenvoudig in één systeem waardoor we sales beter ondersteunen.”

360° klantinzicht vanaf het eerste contact

Met CaseNext CRM wordt er vanaf het eerste contactmoment informatie vastgelegd. Naar mate de lead zich ontwikkelt tot klant kun je precies zien wie, wanneer betrokken is. Maar ook hoe het verkooptraject loopt. De kracht van CaseNext zit hem in de afdelingsoverstijgende samenwerking. Andere afdelingen worden tijdig betrokken. Zo is het mogelijk dat voordat de offerte de deur uit gaat, deze al getoetst wordt door een Project- en/of Service Manager. Zo kunnen zij niet alleen inhoudelijk kijken of de offerte klopt, maar weten ze ook welke trajecten eraan komen. Als de order binnen is kunnen alle afdelingen direct aan de slag! Ontdek de mogelijkheden van CaseNext voor andere afdelingen binnen jouw organisatie:

Sales

Meer weten over CaseNext?

Hogeweg 41 | Sales

Ragnar Gerritsen

Ik ben binnen Axians actief als Business Development Manager. Heb je vragen over CaseNext en onze organisatie of wil je vrijblijvend een afspraak plannen? Neem dan contact met mij op! Ik help je graag verder.


Contactgegevens

Copyright © 2021 Axians. All rights reserved