Bel direct: 088 597 55 00
Maak een afspraak

Referenties

CaseNext helpt ICT leveranciers volledige controle te houden over de bedrijfsvoering en klantcontacten. In onderstaande klantverhalen lees je de ervaringen van de gebruikers en welke resultaten zij hierdoor behalen. Benieuwd hoe CaseNext jouw organisatie kan helpen? Maak dan een vrijblijvende afspraak met ons! Wij helpen je graag verder.

Volledige controle over de bedrijfsvoering en klantcontacten. Lees de ervaringen van onze relaties.



Ictivity: Automatisch factureren van Microsoft diensten levert veel tijdswinst op

Ictivity: Automatisch factureren van Microsoft diensten levert veel tijdswinst op

Ictivity

In deze case vertellen Martin Lacey, Hoofd Financiële Administratie en Rolf Bluekens, Klant Succes Manager bij Ictivity over het automatisch factureren van Microsoft licenties met ondersteuning van de Cloud Invoice Solution

E-zorg: Minder openstaande posten door automatisering van het proces

E-zorg: Minder openstaande posten door automatisering van het proces

E-zorg

In deze case vertelt Leon Backes, directeur, hoe E-Zorg het bedrag aan openstaande kosten structureel heeft verlaagt. En hoe zij meer inzicht hebben in de openstaande posten en een betere cashflow.

Ictivity: Meer controle en voorspelbaarheid door primair proces in Synergy

Ictivity: Meer controle en voorspelbaarheid door primair proces in Synergy

Ictivity

In deze case vertelt Wilbert van Beek, algemeen directeur, wat Ictivity belangrijk vond bij de vernieuwing van hun ERP systeem. Voor Ictivity is samenhang tussen de afdelingen belangrijker. Ze zijn meer in control doordat processen goed en gestroomlijnd zijn ingericht.

Ask Roger! creëert ultieme klantervaringen samen met Axians

Ask Roger! creëert ultieme klantervaringen samen met Axians

Ask Roger!

Martin van der Graaf - Service Level Manager en intern applicatiebeheerder bij Ask Roger! - vertelt over de toegevoegde waarde van de software, het partnership met Axians en hun route naar succes.

Dienstverlening van Promedico ICT naar hoger niveau dankzij ITSM oplossing

Dienstverlening van Promedico ICT naar hoger niveau dankzij ITSM oplossing

Promedico ICT

Thea Everwennink, procesmanager bij Promedico: "Binnengekomen meldingen moesten voor iedereen in de organisatie zichtbaar zijn. Dit scheelt tijd, zorgt voor transparantie en uiteindelijk gaat hierdoor de kwaliteit omhoog."

Meer inzicht en realtime rapportages bij Technetix

Meer inzicht en realtime rapportages bij Technetix

Technetix

Van Gesink is zeer tevreden over de resultaten van de diverse projecten. Technetix heeft door de geïntegreerde aanpak veel meer inzicht gekregen in het functioneren van de organisatie en beschikt nu over gedetailleerde en realtime rapportages. “Het beheer is een stuk eenvoudiger geworden en ons inzicht is veel beter.

Minder druk en meer tijd bij CycloMedia door geautomatiseerde contractadministratie

Minder druk en meer tijd bij CycloMedia door geautomatiseerde contractadministratie

CycloMedia

Bij CycloMedia zijn veel contracten in omloop. Hoe zorgen zij ervoor dat dit proces efficiënt en foutloos verloopt? We gingen in gesprek met Brenda Wolters-Berger over de contractinrichting.

Copyright © 2022 Axians. All rights reserved