CaseNext helpt ICT leveranciers volledige controle te houden over de bedrijfsvoering en klantcontacten. In onderstaande klantverhalen lees je de ervaringen van de gebruikers en welke resultaten zij hierdoor behalen. Benieuwd hoe CaseNext jouw organisatie kan helpen? Maak dan een vrijblijvende afspraak met ons! Wij helpen je graag verder.
In deze case vertelt Wilbert van Beek, algemeen directeur, wat Ictivity belangrijk vond bij de vernieuwing van hun ERP systeem. Voor Ictivity is samenhang tussen de afdelingen belangrijker. Ze zijn meer in control doordat processen goed en gestroomlijnd zijn ingericht.
Martin van der Graaf - Service Level Manager en intern applicatiebeheerder bij Ask Roger! - vertelt over de toegevoegde waarde van de software, het partnership met Axians en hun route naar succes.
Servie Janssen; “We kunnen nu op een snellere en betere manier offertes maken en deze na accordering automatisch omzetten naar een order, bestelling, contract en/of project. Dit noemen wij het ‘Quote to Cash’ proces. Op deze manier hoeven alle benodigde gegevens niet meer overgetypt te worden."
Thea Everwennink, procesmanager bij Promedico: "Binnengekomen meldingen moesten voor iedereen in de organisatie zichtbaar zijn. Dit scheelt tijd, zorgt voor transparantie en uiteindelijk gaat hierdoor de kwaliteit omhoog."
Van Gesink is zeer tevreden over de resultaten van de diverse projecten. Technetix heeft door de geïntegreerde aanpak veel meer inzicht gekregen in het functioneren van de organisatie en beschikt nu over gedetailleerde en realtime rapportages. “Het beheer is een stuk eenvoudiger geworden en ons inzicht is veel beter.
Bij CycloMedia zijn veel contracten in omloop. Hoe zorgen zij ervoor dat dit proces efficiënt en foutloos verloopt? We gingen in gesprek met Brenda Wolters-Berger over de contractinrichting.