Bel direct: 088 010 74 90
Maak een afspraak

Samen de stip op de horizon bepalen

 
Goed werkende software is essentieel voor een professionele organisatie. Door een goede inrichting én bij goed gebruik besparen medewerkers veel tijd in hun administratie en kunnen zij zich focussen op wat echt belangrijk is. Het succes van je systeem valt of staat echter bij de aansluiting op de wensen en eisen die er zijn op de korte- maar zeker ook op de lange termijn, de implementatie en het draagvlak bij de eindgebruikers. Door onze jarenlange ervaring hebben wij hiervoor een eigen werkwijze ontwikkeld, die al begint bij het eerste gesprek.

 

Wensen in kaart

Samen met één van onze accountmanagers wordt de ambitie of het business probleem beschreven zodat deze voor iedereen helder is. Waar wil je naar toe als organisatie? Welke processen moeten hiervoor geautomatiseerd worden? Waar zit de echte pijn van jouw organisatie? Welke problemen moeten er als eerste opgelost worden? . Wanneer al deze zaken inzichtelijk zijn, wordt er gekeken naar de best passende oplossing. Vervolgens verzorgen wij een demonstratie van de beoogde oplossing en wordt er indien nodig een fit/gap analyse uitgevoerd. Aansluitend ontvang je van ons een uitgebreid projectvoorstel. Dit voorstel wordt samen met de betrokken consultant en projectleider opgesteld zodat je een realistische indicatie ontvangt van de te verwachten impact. Akkoord met het voorstel? Dan gaan we aan de slag!

 

Start van het project

We beginnen met het maken van een van plan van aanpak, natuurlijk in afstemming met jou als  klant. Vervolgens worden er vanuit Axians consultants ingepland om de software in te richten. Dankzij de best practices die wij gedurende afgelopen jaren hebben opgebouwd, kunnen we snel een basis neerzetten. Sluit de standaard niet optimaal aan? Dan kan de software uitgebreid worden waar nodig. Uiteraard allemaal in overleg om de implementatie beheersbaar te houden.

 

Is alles duidelijk dan gaan onze consultants de software (stapsgewijs) implementeren. Wanneer de eerste onderdelen klaar voor gebruik zijn, vindt de on-boarding plaats. Op locatie begeleiden wij de key users bij het in gebruik nemen van het nieuwe en/of uitgebreide systeem. De key users krijgen diepgaande kennis om interne vragen te kunnen beantwoorden.

 

Overdracht naar services

Naderen we de laatste fase van het project dan wordt de service afdeling betrokken. Door het vroegtijdig betrekken van de service afdeling zien we dat de overdracht soepeler verloopt en zorgen we ervoor dat de ondersteuning na livegang optimaal aansluit bij jouw wensen. Bij Axians hechten we veel waarde aan het ontwikkelen van lange termijn partnerships. Vanuit die gedachte is AppCare ontstaan. Jouw applicaties zijn hiermee onze zorg, zodat jij je kunt focussen op jouw core business.

 

Hieronder staat meer informatie over onze mensen, onze partners en onze mogelijkheden. Neem ook gerust contact op om kennis te maken.

 

 

Copyright © 2020 Axians. All rights reserved