Bel direct: 088 010 74 90
Maak een afspraak

Finance

Efficiency, transparantie en grip op de financiële processen: het is cruciaal voor de groei van jouw organisatie. Als financieel verantwoordelijke draag jij hier zorg voor. Om snel te factureren moeten processen eenvoudig zijn ingericht. Met de huidige complexiteit omtrent (pay per use) contracten, prijswijzigingen en het flexibel op- en afschalen van users is dit echter niet altijd even gemakkelijk. Met CaseNext sluiten de processen op elkaar aan, blijft de facturatie eenvoudig en ontstaat het financiële inzicht dat je nodig hebt!

Financiële stuurinformatie met CaseNext

Koopmodellen met eenmalige aanschaf zijn de afgelopen jaren verschoven naar maandmodellen en verschillende contractvormen voor hardware, software, licenties, onderhoud & support. Klanten betalen een maandelijks bedrag, waarmee zij volledig ontzorgt worden en waarbij ze precies weten wat zij aan ICT kosten kwijt zijn. Handig voor de klant, maar voor de finance afdeling lastig om grip te houden op alle prijsafspraken, contracten en de verhouding tussen inkoop en verkoop.

Er moet een brug worden geslagen worden tussen de verschillende afdelingen – sales, delivery, services en finance – om tot één databron te komen en een gestroomlijnd proces te creëren van offerte tot factuur. Met CaseNext sluiten de processen op elkaar aan, zodat je efficiënter werkt en niet langer hoeft te stoeien met Excel sheets. Financiële processen worden geautomatiseerd en de juiste stuurinformatie heb je paraat. Uiteraard realtime en overzichtelijk weergegeven.

Voordelen van CaseNext voor Finance

  • Beheer van meerdere administraties;
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer;
  • Compliance & Control;
  • Business Intelligence dashboards voor rapportages;
  • Volledig geïntegreerd met andere bedrijfsprocessen!

KPN Security

KPN Security had verschillende systemen in gebruik met alle nodige functionaliteiten, maar het ontbrak aan integratie. “Een groot deel van onze omzet komt uit ons uitgebreide portfolio van onderhouds-contracten. De software van Axians is uitermate geschikt voor contract management. Alles werkt nu een stuk sneller en het is en is minder foutgevoelig.”

Meer dan alleen finance

Wij geloven in de kracht van geïntegreerde software. Door samen te werken binnen één systeem, creëer je een compleet klantprofiel en 360 graden klantinzicht. Deze samenwerking wordt gerealiseerd met CaseNext. In deze applicatie komen de dagelijkse bedrijfsprocessen van alle afdelingen binnen jouw organisatie samen. CaseNext is ontwikkeld in samenwerking met verschillende ICT organisaties, waardoor alle best practices uit de praktijk zijn meegenomen in de software. We bieden een standaard waarmee de gehele organisatie geoptimaliseerd wordt, zonder dat je inlevert op flexibiliteit. Zo ontstaat altijd de juiste fit voor jouw specifieke situatie. Ontdek de mogelijkheden van CaseNext voor andere afdelingen binnen jouw organisatie:

Finance

Meer weten over CaseNext?

Hogeweg 41 | Finance

Ragnar Gerritsen

Ik ben binnen Axians actief als Business Development Manager. Heb je vragen over CaseNext en onze organisatie of wil je vrijblijvend een afspraak plannen? Neem dan contact met mij op! Ik help je graag verder.


Contactgegevens

Copyright © 2021 Axians. All rights reserved