Hieronder vind je antwoorden op  veel voorkomende vragen. Staat je vraag er niet bij stel je vraag dan even via onderstaande formulier of neem  contact op met Feite Bakker via telefoonnummer: 06- 100 833 33 of Stephan Hollemans via  06 – 113 027 82.

Ben je een cliënt en heb je een vraag over een factuur die je hebt ontvangen ?  Kijk dan even hier voor de veelgestelde vragen met betrekking tot dit onderwerp.

Veelgestelde vragen

  • Hoe groot is jullie organisatie?

    Axians is een grote organisatie. Het team echter dat zich bezig houdt met Zorg GGZ bestaat uit ruim 20 mensen, waarvan 10 medewerkers op de afdeling Customer Support.

  • Als ik een vraag heb over Zorg GGZ, word ik dan snel geholpen?

    Ja, de afdeling support is het visitekaartje van onze organisatie. Je kan ons altijd bellen, we helpen je graag snel op weg.

    Dus géén ticketsystemen waar je je vraag/verzoek moet inschieten en waar er over en weer wordt gemaild.

  • Wat is het verschil tussen Axians en andere EPD/ ECD leveranciers?

    Axians richt zich uitsluitend op de GGZ en niet op andere doelgroepen zoals ergotherapie, logotherapie of fysiotherapie. Door deze focus kunnen we onze applicatie snel doorontwikkelen. Zo is er iedere 3 weken  een nieuwe release van de software.

    Axians heeft de overgang van de DBC systematiek naar het ZPM (2022) aangegrepen om haar software volledig nieuw te ontwikkelen op basis van de meest moderne technieken. Hierdoor is er geen “ballast” vanuit het verleden en heb je de beschikking over software welke fris en modern is.

  • Voldoet de applicatie aan alle veiligheidsvereisten?

    Axians voldoet aan alle vereisten en normeringen om de kwaliteit van het systeem te waarborgen en om aan de geldende wet-en regelgeving te voldoen. Zo zijn  we gecertificeerd voor ISO/IEC 9001,  ISO/IEC 27001 en NEN 7510. 

  • Hebben jullie ook een koppeling met een boekhoudpakket?

    Vanuit Zorg GGZ zijn er diverse exports te maken welke ingelezen kunnen worden in boekhoudsoftware.

  • Wat houdt de facturatieservice eigenlijk in?

    Axians verzorgd de facturatie naar clienten, zorgverzekeraars en gemeenten(Jeugd). Axians verzorgd ook de herinnering, aanmaning en een ingebrekestelling. Zo ben jij maximaal ontzorgd. Meer informatie kun je hier vinden.

  • Hoe snel kan ik aan de slag met Zorg GGZ?

    Nadat je je hebt aangemeld via onze website kun je al na enkele dagen aan de slag met het systeem.

  • Ik werk momenteel met een ander EPD. Stel ik wil naar jullie overstappen, hoe gaat dat in zijn werk?

    Als je besluit over te stappen wil je graag dat je gegevens uit je vorige systeem goed worden overgenomen binnen Zorg GGZ. Axians verzorgt het overzetten voor je. Axians heeft ruime ervaring met het overzetten van gegevens uit andere EPD/ECD’s.

  • Zijn er kosten verbonden aan het overzetten van mijn oude gegevens naar Zorg GGZ?

    Nee, er zijn geen kosten verbonden aan het overzetten van de gegevens naar Zorg GGZ. Axians zorgt voor een kostenloze en geruisloze conversie van je gegevens.

Wil je meer weten over Zorg GGZ?

Team Zorg GGZ staat voor je klaar! Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op.