We leveren niet zomaar een Network as a Service-dienst, we leveren toegevoegde waarde. Connectiviteit is in de basis vooral een krachtig middel. Maar we zijn pas tevreden als onze oplossingen en diensten betekenisvol worden gebruikt en waarde toevoegen aan jouw organisatie.
Daarom hebben we de Axians Customer Success Management-aanpak ontwikkeld. De Customer Success Management-aanpak stoelt op een overzichtelijk model dat bestaat uit stappen die continu herhaald kunnen worden.
Met dit model vertalen we de ambitie van jouw (IT-)organisatie gestructureerd naar de technologie die nodig is om jouw doelen te bereiken en het change management dat nodig is om medewerkers op de juiste manier met de technologie te laten werken.
We monitoren het gebruik en de kwaliteit van de technologie en gaan proactief op zoek naar verbeterpotentieel. Daarnaast analyseren we ook voortdurend de ontwikkelingen in zowel jouw markt als in de IT-wereld, zodat we kansen direct spotten om er vroegtijdig op in te spelen.

NaaS Insights Hub
Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de NaaS Insight Hub – jouw kennisbank

Start je reis naar verbonden waarde
Breng samen met ons je huidige situatie in kaart. Zo krijg je overzicht en zie je waar jouw connectiviteit kan verbeteren en tot welke kansen dat leidt.
Vul onderstaand formulier in en wij bekijken vrijblijvend samen de mogelijkheden voor je organisatie.