Cisco heeft Axians tijdens haar Global Partner Summit beloond met meerdere awards voor de excellente transitie die ze heeft doorgemaakt rondom NaaS.
Cisco heeft Axians deze week tijdens haar jaarlijkse (online) Global Partner Summit beloond met de EMEAR Capital Partner of the Year award voor de excellente transitie die ze heeft doorgemaakt rondom Network as a Service (NaaS). Daarnaast ontvangt Axians de EMEAR North Marketing Partner of the Year award, bovenop de erkenning die ze van Cisco Nederland al kreeg met de Marketing- en Enterprise Networking & Cloud partner of the Year awards.
De Global Partner Summit is het evenement waar Cisco haar partners bedankt voor de samenwerking gedurende het afgelopen jaar en vooruit kijkt naar samenwerkingen, technologie en innovatie voor de komende jaren. Naast de technologische ontwikkelingen rondom datacenter, security, networking en collaboration staat ook de Customer Experience (CX) steeds meer centraal om organisaties te helpen hun digitale transformatie verder en sneller vorm te geven.
EMEAR Capital Partner of the Year
Met Network as a Service speelt Axians op deze versnelling in door een netwerk te bieden dat flexibel op- en afgeschaald kan worden. De aankoop van hardware, software en licenties, de implementatie, het beheer en lifecycle-management maken direct onderdeel uit van deze dienstverlening die middels Cisco Capital mogelijk wordt gemaakt.
“Wij maken op dit moment een transitie door naar een service georiënteerde organisatie waarbij alle innovatieve technologie ‘as a service’ aangeboden kan worden aan de bedrijven en instellingen die wij dagelijks helpen met complexe vraagstukken. Cisco Capital speelt in onze transitie een cruciale rol en maakt het mogelijk om onze technologie in een abonnementsvorm aan te kunnen bieden.”
Tom Greeve
Director bij Axians
Transitie naar een service georiënteerde organisatie
Door volledig gebruik te maken van het Cisco Capital portfolio faciliteert Axians klanten in het spreiden van investeringen en kan de organisatie haar ‘as a service’ dienstverlening versterken.
“Samen met Cisco Capital hebben we het afgelopen jaar intensief samengewerkt om onze gezamenlijke transitie naar een service georiënteerde organisatie te versnellen. Een succesvol resultaat hiervan is Network as a Service waarmee we klanten een infrastructuur kunnen aanbieden op basis van pay-per-use, afscheid hebben genomen van eenmalige hardware investeringen en componenten kunnen worden geretourneerd wanneer ze onnodig zijn.”
Troy de Backer
Manager Business Development bij Axians
De door Axians in Nederland ontwikkelde Network as a Service is op dit moment ook in andere landen beschikbaar waaronder Portugal en UK. Binnenkort volgen ook Duitsland, Italië, Spanje en Frankrijk.
EMEAR North Marketing Partner of the Year
Tijdens de digitale uitreiking vertelt een enthousiaste Edwin Prinsen, Managing Director Cisco Netherlands: “Axians is an amazing partner. I used to work for them but when in left, they really took off with Cisco. An innovative partner that is always developing business for us in new areas, a totally deserved award.”
Axians ontvangt de Marketing Partner of the Year award dankzij het realiseren van creatieve en impactvolle marketingcampagnes. Dit zijn campagnes rondom innovatieve dienstverlening die inspireren en daarnaast een mooi resultaat leveren voor zowel klanten, Axians als Cisco.
“Deze partner heeft een strategische en lange termijn marketingvisie ontwikkeld met gezamenlijke focus. Een belangrijke groei waardoor ze onze gezamenlijke geïntegreerde marketing campagnes perfect en succesvol uit kunnen voeren. Axians is verreweg de best presterende marketing partner in Cisco’s boekjaar 2020!”
Daan de Groot
Head of Partner Organization bij Cisco Netherlands
Edwin Kanis, Director Marketing en Innovation bij Axians vertelt: “Onze Network as a Service campagne, ‘Connecting Ambitions’, is echt een paar stappen verder gegaan in presentatie en digitale marketing. Zo hebben we met onze eigen medewerkers het ‘spaceman’ thema gecreëerd en een mooie storyline opgebouwd voor een interactieve video. Daarin laten we de kijker scenariokeuzes maken en bepalen hoe zijn reis verloopt in het aanleggen van een netwerkinfrastructuur op Mars. De opvolging daarvan is volledig geautomatiseerd in flows waarmee je steeds meer informatie krijgt over de dienst, en dan alleen informatie die echt bij je past.”