Als klantcontact centra staat de mens centraal. Zij houden immers de hele organisatie draaiende. Het is daarom van groot belang dat het proces rondom jouw mensen goed geregeld is. Van het aannemen tot ontwikkeling en uit diensttreding wil je vlekkeloos laten verlopen.
Net als de mensen staan ook projecten voor jou centraal. Het past bij de natuur van je onderneming. Met Axians zorg je ervoor dat je projecten met vogelperspectief daadkrachtig aanvliegt. Zo haal je het maximale uit jouw mensen en projecten. We leggen je uit hoe.
Procescontrole en grip
Een van de belangrijkste onderdelen voor klantcontact centra is het effectief regelen van mensen. De kans is namelijk groot dat er maar weinig werknemers volgend jaar precies op dezelfde plek zitten als waar ze nu zijn. Daarom staat een praktische procescontrole van in-, door- en uitstroom van medewerkers volledig centraal. Met Axians kies je voor een efficiënt pakket waarmee al jouw werknemers snel klaar zijn om hoog te vliegen.
Uiteraard begrijpen we ook het belang van efficiëntie rondom declaraties. Bij Axians ontdek je het gemak van geautomatiseerde declaratieprocessen voor, bijvoorbeeld, reiskostenvergoedingen. Deze zijn hierdoor makkelijk in te dienen, altijd inzichtelijk en snel te verwerken.
Daadkrachtig projectmanagement
Jouw organisatie runt op vele, langdurige en complexe projecten. Het is dan niet gek om te bedenken dat daar ook veel mankracht bij komt kijken. Al deze mensen maken ook veel uren die ze registreren. Dit is waar de vlotte urenadministratie van Axians komt kijken. De software voorziet een gebruiksvriendelijke en natuurlijke registratie van uren welke snel facturabel zijn.
Heb jij vele en complexe projectafspraken gemaakt met jouw relatie en wil je die verwerken in het systeem? Geen probleem! Samen regelen we dat projectafspraken en projectzorg flexibel in te richten is. Zo benader je ieder uniek project met een universele aanpak. Wel zo handig.
Trotse vrienden met CCMA
De Customer Contact Management Association – ofwel CCMA – is hét platform voor de samenkomst van professionals binnen de Nederlandse klantcontact branche. Hierbij staat het delen van kennis en ervaring binnen de branch – en het verbinden van professionals binnen de sector – centraal.
Axians is trots om vrienden te zijn met het CCMA en een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van deze mooie branch. We overstijgen graag de basisbehoeftes om bij te dragen aan de vlucht van deze branche.
Hoogvliegers met Axians
Zoals je hierboven leest is Axians erg betrokken binnen deze mooie branch. Onze oplossingen – en filosofie – zijn écht gefocust op een volledige ontzorging van software uitdagingen binnen de klantcontact branch. Deze vastberaden blik op ontzorging geeft ons al jarenlang het genot om het overgrote deel van de grootste bedrijven binnen deze sector in Nederland te bedienen. Sluit jij ook aan?
Wil jij ook een hoogvlieger worden met Axians?
Via het onderstaande contactformulier neem je snel en gemakkelijk contact met ons op. We helpen jou graag verder om hoog te vliegen!