Beleving door digitale innovatie
Er gaat niets boven de gastvrijheid van mens tot mens als het gaat om een beleving. Gasten hechten veel waarde aan een persoonlijke benadering, dat zal altijd het geval zijn, maar we zien ook dat het inbrengen van technologie een waardevolle toevoeging is. Want met gastvrij personeel in combinatie met een gerichte inbreng van technologie bied je de gast keuzevrijheid en heb je kans om de beleving te verlengen, nieuwe services te ontwikkelen en daarmee vooral upsell te realiseren bovenop het optimaliseren van de bezetting door goeie inzichten verkregen vanuit beschikbare data.
Er is steeds meer een naadloze overgang van fysieke en online diensten. Dit gaat van social media kanalen en review websites tot het ‘touch-less’ inchecken op een locatie en het actief opvolgen richting een volgens verblijf of evenement. Of dit nou gaat om een groot evenement, een hotelovernachting, restaurant of concert; telkens start de beleving al ruim voor de boeking en is het van groot belang dat er geen drempels zijn om snel te boeken, betalen en te weten wat je moet doen om optimaal van de beleving te genieten. De hospitality branche is hierin zeer vooruitstrevend!
Technologie geeft je steeds meer mogelijkheden, maar niet zonder enig risico! De wens is altijd om technologie toe te voegen zonder verlies van echt menselijk contact. Door technologische opties te bieden als verlengstuk van het menselijke contact, kun je gasten echt optimaal bedienen.
Digitalisering als verlengstuk van de gastvrijheid
Over het algemeen geldt dat; hoe eenvoudiger het is om je ticket of reis te boeken, hoe complexer het is om dit te realiseren. De complexiteit van IT is groot geworden door de hoeveelheid integraties die er nodig zijn voor de uitwisseling van boekingen en klantinformatie. Enkele van de grote platformen verzorgen deze integraties voor delen van de branche, echter, wil je daarvan volledig afhankelijk zijn? Neem je ook het heft in eigen handen realiseer je eigen campagnes?
De beschikbaarheid van data is voor de hospitality van groot belang, altijd en overal moet data accuraat en tevens voorhanden zijn in de context van de medewerker. Daarvoor is een flexibele IT omgeving noodzakelijk die je helpt om deze data beschikbaar en veilig te houden, maar ook meebeweegt met innovaties in de branche. Want als je niet snel genoeg kan bewegen en je kan aanpassen aan de wet- en regelgeving van dit moment dan mis je al snel omzet.
Klantbeleving zit het evengoed in het faciliteren van goede connectiviteit, iedereen wil foto’s op social media kunnen zetten tijdens een concert, iedereen wil goed kunnen werken op zijn kamer of kunnen gamen in zijn vakantiehuisje. Dit zijn geen vraagstukken meer, dit moet je voor elkaar hebben, en daarop verder bouwen. Want met goede connectiviteit kan je nieuwe slimme diensten inrichten die voor je werken; denk daarbij aan sensoren, key-less entry, media en entertainment systemen of way-finding als het gaat om grote locaties. De mogelijkheden voor het upgraden van de beleving zijn eindeloos!
Wij zijn met de volgende expertisegebieden in het marktsegment Hospitality actief
Axians is specialist in verschillende expertisegebieden om jouw organisatie te ondersteunen om samen het maximale uit de digitale transformatie te halen.
Een greep uit onze ambitieuze opdrachtgevers
Onze opdrachtgevers in de Hospitality branche zorgen dat hun gasten optimaal kunnen genieten van een dagje weg, overnachting of parkbezoek. We zijn trots dat we daaraan bij kunnen dragen door hun ICT op rolletjes te laten lopen, zodat zich kunnen focussen op de optimale gastbeleving.
Hoe kunnen wij je helpen?
Heb je een project? Een vraag? Interesse in een van onze oplossingen of wil je een klacht met ons delen? Je kunt ons een bericht sturen via onderstaand contactformulier. We nemen zo snel mogelijk contact op. Laat je gegevens achter zodat wij je verzoek goed kunnen adresseren en beantwoorden.