Consolidatie is voor veel organisaties nog steeds een tijdrovend en foutgevoelig proces. De financiële afdeling worstelt meestal met het opzetten en onderhouden van het consolidatieproces. Voor maandafsluitingen en jaarrekeningen vallen organisaties vaak terug op ingewikkelde Excelsheets of tools die niet of nauwelijks integreren met andere financiële processen. Dat kan anders!

Rutger van den Berg en Joris van den Boogaard gaan uitgebreid in op het consolidatieproces en hoe je dat slimmer en sneller aanpakt met software van Board. Tijdens het webinar leggen ze uit hoe je meer grip krijgt op je financiële basisprocessen. Bijvoorbeeld hoe je slimmer data van rapporterende eenheden inleest, verschillen in intercompany eenvoudig oplost (IC matching) of rapporteert over non-financiële informatie.

Aan de hand van nationale en internationale praktijkvoorbeelden gaan ze ook in op het opzetten en onderhouden van oplossingen voor correctieboekingen, subconsolidaties, multicurrency, workflow management en een audit trail. Daarnaast laten ze zien hoe je met Board nog meer inzicht creëert met één integrale omgeving voor consolidatie, rapportage, analyse, planning en forecasting.

Kortom, wil jij het consolidatieproces van jouw organisatie efficiënter inrichten of de mogelijkheden van Board verder verkennen? Dan mag je dit webinar absoluut niet missen.

 

Bekijk de opname

Het webinar heeft reeds plaatsgevonden