Financiële administratie
I-Fresh beschikt standaard over een geïntegreerde financiële administratie voor AGF bedrijven. Binnen de software zijn op veel plaatsen integraties met de financiële administratie. Activiteiten zoals inkopen, productieorders of de uitgifte van emballage hebben direct financiële boekingen als gevolg welke ook worden gemaakt.
Als de rechten binnen de software het toelaten, kunnen gebruikers van I-Fresh eenvoudig doorklikken naar onderliggende transacties. Je kan bijvoorbeeld vanuit een verkooporder naar een partij en vanuit de partij naar de onderliggende inkooporder en de bijbehorende inkoopfactuur.
De sterke financiële basis onder I-Fresh geeft altijd een actueel inzicht in de financiële situatie van het bedrijf. Middels diverse tools kunnen rapporten en inzichten worden gerealiseerd waarop jouw AGF bedrijf kan worden gestuurd.
De voordelen van I-Fresh financiële administratie voor de AGF op een rij:
- Integratie van inkopen, productieorders, emballage
- Automatisch boeken
- Gemakkelijk doorklikken vanuit verkooporder naar partij, naar onderliggende inkooporder
- Automatisch rapporten en inzichten genereren