Grip op je financiële processen
Efficiëntie, transparantie en grip op de financiële processen: het is cruciaal voor de groei van jouw organisatie. Als financieel verantwoordelijke draag jij hier zorg voor. Om snel te factureren moeten processen eenvoudig zijn ingericht. Met de huidige complexiteit omtrent (pay per use) contracten, prijswijzigingen en het flexibel op- en afschalen van users is dit echter niet altijd even gemakkelijk.
Dit is waar CaseNext een verschil maakt voor jouw functie, afdeling en organisatie. Kies je namelijk voor CaseNext? Dan sluiten jouw de processen op elkaar aan, blijft facturatie eenvoudig en ontstaat het financiële inzicht dat je nodig hebt!
De voordelen voor Finance
- Beheer van meerdere administraties
- Debiteuren- en crediteurenbeheer
- Compliance & Control
- Business Intelligence dashboards voor rapportages
- Volledig geïntegreerd met andere bedrijfsprocessen
Financiële stuurinformatie
Koopmodellen met eenmalige aanschaf zijn de afgelopen jaren verschoven naar maandmodellen en verschillende contractvormen voor hardware, software, licenties, onderhoud & support. Handig voor de klant, maar voor de finance afdeling lastig om grip te houden op prijsafspraken en contracten.
Er moet daarom een brug worden geslagen tussen de verschillende afdelingen – sales, delivery, services en finance – om tot één databron te komen en een gestroomlijnd proces te creëren van offerte tot factuur. Met CaseNext worden financiële processen geautomatiseerd zodat je de juiste stuurinformatie paraat hebt.
Ontdek de mogelijkheden
Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op via onderstaand formulier of via Ragnar Gerritsen: ragnar.gerritsen@axians.com