Verhoog je first time fix rate (FTFR)

Onderhoudsbedrijven verliezen jaarlijks duizenden euro’s doordat storingen de eerste keer niet direct goed worden opgelost. Vaak omdat de benodigde informatie of ervaring ontbreekt bij de persoon ter plekke. Dat gaat ten koste van de klanttevredenheid, productiviteit en winstgevendheid van je organisatie. Axians biedt, samen met haar partners, een out-of-the-box oplossing met een slimme bril (smart glasses) en visuele ondersteuning via de mobiele telefoon.

Met augmented reality worden je engineers en operators ondersteund bij hun werkzaamheden, om storingen direct op te kunnen lossen. Doordat ze problemen sneller, veiliger, goedkoper en makkelijker kunnen oplossen. Het gebruik van AR via een app of smart glasses levert niet alleen een aanzienlijke tijdreductie op, maar helpt je ook om de first-time fix rate te verhogen.

Axians voorblad Augmented Reality maakt van iedere engineer een service expert

Augmented Reality maakt van iedere engineer een service expert

In dit leaflet laten we je  zien hoe je meer zicht krijgt op de machines en apparaten die je moet onderhouden. En hoe je ervoor zorgt dat je bij ieder serviceverzoek exact weet wat er aan de hand is. Zodat je de FTFR van je organisatie kunt verhogen.

Vrouw legt informatie van een tablet uit

Hoe werkt het?

Met augmented reality (AR) technologie zorgen we ervoor dat er met smart glasses of een app op een mobiele telefoon of tablet een virtuele laag wordt geprojecteerd over de realiteit. Zo wordt het mogelijk om engineers of operators op afstand te voorzien van real-time ondersteuning en aanvullende informatie. De oplossing omvat onder andere het uitwisselen van en toelichting geven op beelden, live video, het versturen van technische documentatie, inspectieschema’s, real-time waarden en een koppeling met uw eigen systemen. Deze gegevens worden automatisch verzameld en opgeslagen.

Engineers of operators krijgen online (en handsfree, bij het dragen van de smart glasses) real-time advies en visuele informatie van experts. Zo kunnen de meest ervaren engineers en operators live coaching geven aan minder ervaren personen, zonder dat ze op locatie aanwezig hoeven te zijn. Zo kan iemand op afstand meekijken en samen met de persoon ter plekke problemen in een zeer complexe machine opsporen en oplossen.

Over onze business

De toepassing van augmented reality biedt onderhoudsbedrijven nieuwe mogelijkheden om hun productiviteit, winstgevendheid en klanttevredenheid te verhogen. Bij Axians helpen we je organisatie met een kant-en-klare oplossing die we kunnen inrichten naar jouw wensen en eisen. Met onze brede kennis van augmented reality en jouw branche, ondersteunen we je bij iedere stap om succesvol de stap te zetten naar slimmer onderhoud. Wij zorgen dat technologische vooruitgang hand in hand gaat met een succesvolle adoptie.

Contact_met_klant

Hoe kunnen wij je helpen?

Heb je een project? Een vraag? Interesse in een van onze oplossingen of wil je een klacht met ons delen? Je kunt ons een bericht sturen via onderstaand contactformulier. We nemen zo snel mogelijk contact  op. Laat je gegevens achter zodat wij je verzoek goed kunnen adresseren en beantwoorden.

Vul hier het telefoonnummer in waarop we je overdag kunnen bereiken. Bij voorkeur je mobiele telefoonnummer of je eigen doorkiesnummer.