Door technologieën van nu in te zetten en As a Service af te nemen ontstaat er een flexibel en altijd up-to-date secuur digitaal platform dat ook in de toekomst aansluit bij de behoeften en ambities van Sanquin.
Rotterdam, 28 September 2021 – Sanquin heeft, na een uitgebreid selectietraject, Axians gekozen voor Connectivity as a Service. Door technologieën van nu in te zetten en As a Service af te nemen ontstaat er een flexibel en altijd up-to-date secuur digitaal platform dat ook in de toekomst aansluit bij de behoeften en ambities van Sanquin.
Sanquin is een kennis gedreven non-profit organisatie dat levensreddende producten als bloed en korthoudbare bloedproducten levert. Sanquin heeft een Connectiviteitsdienst uitgevraagd met het doel een kostenbesparing te realiseren, de kwaliteit te verhogen en op innovatieve wijze samen met de donor te kunnen werken aan een beter leven voor de patiënt.
De gekozen dienst Connectivity as a Service levert een veilige end-to-end connectiviteit, inclusief cloud toegang en ondersteunende dienstverlening. De dienstverlening zorgt er voor dat medewerkers van Sanquin, donors, patiënten, partner organisaties, leveranciers en andere organisaties hun werkzaamheden goed kunnen uitvoeren en daarmee bijdragen aan de doelen van Sanquin en de behoeftes in de zorg.
Zo kan Sanquin zich primair focussen op de kern van haar business en is er meer ruimte om te innoveren. Sanquin heeft voor Axians gekozen vanwege de hoge kwaliteit en continuïteit van de dienstverlening, de interessante prijsstelling, uitstekende referenties in de zorgmarkt en de “culturele fit” tussen beide organisaties.
Axians is trots weer zo’n mooie organisatie te mogen helpen om haar doelen en ambities te verwezenlijken.