Voor iedere communicatie-uitdaging een oplossing
Veilig en goed klantencontact bieden? De interne samenwerking tussen medewerkers verbeteren? Buitendienstmedewerkers voorzien van makkelijke communicatieoplossingen voor snel en gebruiksvriendelijk onderling contact? Missiekritische communicatie in onder meer de meldkamers van politie en hulpdiensten goed inregelen? Voor al die oplossingen ben je bij Axians aan het juiste adres.
Want of het nu gaat om een oplossing op het gebied van Unified Communications, portofonie, meldkamersystemen of het verbeteren van de indoor coverage in je gebouw, het behoort allemaal tot onze expertisegebieden.
Ieder type overheidsorganisatie kent z’n eigen uitdagingen. Voor gemeenten is klantcontact cruciaal. Waterschappen zijn op zoek naar communicatieoplossingen die de engineers buiten goed ondersteunen in hun werk. Meldkamers van politie en hulpdiensten moeten te allen tijde goed bereikbaar zijn en moeten in geval van grote calamiteiten kunnen rekenen op een juiste arbitrage. Goede inpandige netwerkdekking is voor vrijwel iedere overheidsorganisatie belangrijk. Daarom kijken wij bij Axians naar de specifieke behoeften en doelstellingen van jouw organisatie en helpen wij je graag bij het vinden van het best passende systeem.
Oplossing voor klantcontact & interne samenwerking van gemeente
In deze brochure hebben wij als expert in missiekritische communicatiesystemen vanuit onze ruime ervaringen bij lokale overheden de meest voorkomende oplossingsrichtingen voor gemeenten op een rij gezet.
Onze oplossingen
-
Private Mobile Radio
Private Mobile Radio biedt directe verbinding op afstand. Hierdoor realiseer je op een gebruiksvriendelijke manier 1-op-1 of groepsgesprekken; ideaal bij missiekritische communicatie!Private Mobile Radio -
Unified communications
Als jouw bereikbaarheid missiekritisch is, dan ben je bij Axians aan het juiste adresLees meer
Betere communicatie en bereikbaarheid bij gemeenten
Gemeenten staan voor een grote uitdaging op het gebied van bereikbaarheid en veiligheid. Ze willen veilig en goed klantcontact kunnen (blijven) bieden en ook intern de samenwerking
tussen medewerkers verbeteren. Gelukkig bestaan hiervoor steeds meer waardevolle technische oplossingen!