Alles voor jouw Exact ondersteuning op één plek
Bedrijfssoftware vormt een zeer belangrijke schakel in jouw primaire bedrijfsprocessen. Wij begrijpen dat!
Daarom zullen we er alles aan doen om jou te ondersteunen bij vragen of incidenten. Op deze pagina vind je alles over het indienen van je supportvragen en hebben we het laatste nieuws en updates voor je op een rij gezet.
- Vind de snelste weg naar de Klanten Portal
- Lees het laatste Exact nieuws
- Contactgegevens support & beheer
Maak je call aan via de Klanten Portal
Eenvoudig en snel meldingen aanmaken en de status ervan realtime inzien. Onze Klanten Portal biedt je de mogelijkheid dit – én meer – met slechts enkele muisklikken te doen. En doordat je daar op één plek alle informatie omtrent je melding borgt, kunnen wij deze tot 50% sneller in behandeling nemen dan meldingen die per mail binnenkomen. Handig toch?
Nog geen inloggegevens? Vraag je persoonlijke inloggegevens aan via support.css.nl@axians.com.