Bel direct: 088 010 74 90
Maak een afspraak

Telecom

Telecommunicatie-oplossingen zijn cruciaal om effectief samen te werken met collega's en klanten. Ook wanneer je op afstand bent. Veiligheid moet hierin gegarandeerd zijn. Wil je als telecom-organisatie gemakkelijk lijnen uitzetten, de juiste mensen aanhaken en je klanten optimaal ontzorgen met behulp van je support? Dan heb je goede software nodig om jou te ondersteunen. CaseNext biedt alle handvatten om te excelleren en te groeien doordat je controle en overzicht hebt.

Optimale klantbeleving met CaseNext

Telecom verandert razendsnel. We kunnen niet meer zonder. Iedere dag staat iedereen in de wereld met elkaar in verbinding. Netwerkinfrastructuren, 5G en chatbots zijn slechts enkele zaken waar je als telecomorganisaties jezelf  mee bezighoudt. Ook het dienstenpakket is vaak uitgebreid. Je bent niet langer enkel hardware aan het installeren, maar meer gericht op het leveren van diensten. Hierbij is klantadoptie en -beleving van groot belang. Dit brengt nieuwe kansen en uitdagingen met zich mee. Hoe zorg je dat je meebeweegt met de continue veranderingen?

Met CaseNext heb je alle functionaliteiten in huis om jouw klanten optimaal te bedienen. Standaard bedrijfsprocessen worden geautomatiseerd, iedereen werkt vanuit hetzelfde systeem waardoor samenwerken vloeiend verloopt en de serviceafdeling kan de klant helemaal ontzorgen. Met CaseNext bekommer je jezelf niet langer over administratieve rompslomp, maar til je jouw business en klantrelaties naar een hoger niveau.

Voordelen van CaseNext voor Telecom:

  • Planning en urenregistratie;
  • Overal en altijd beschikbaar;
  • IT Service Management met selfservice portal;
  • Geïntegreerde financiële afhandeling;
  • Gemakkelijk schaalbaar!

Ask Roger!

Ask Roger! wilde gemakkelijk kunnen fiatteren, offertes kunnen maken en calculatiesheets in kunnen zetten. Samen met Axians pakten zij alle omliggende processen ook beet. “Doordat het hele proces met Quote to Cash geautomatiseerd is worden fouten in combinaties van apparatuur of verkeerde pricing er allemaal uitgehaald.”

360° klantinzicht vanaf het eerste contact

Het grootste voordeel van CaseNext is het 360° inzicht. Doordat iedereen vanuit hetzelfde systeem werkt of doordat processen vanuit andere applicaties geïntegreerd zijn, kunnen de juiste mensen en documenten centraal aangestuurd worden. Door middel van de workflowfunctionaliteit komen taken automatisch terecht bij de juiste persoon en creëer je meer controle. Nog een voordeel: gegevens hoeven niet dubbel genoteerd te worden.

 

CaseNext biedt een standaard waarmee jij als organisatie snel vooruit kunt, maar met de flexibiliteit waar de telecom-markt om vraagt. Past iets niet in de standaard of wil je bepaalde functionaliteiten van een ander systeem niet kwijt? Dan passen we het voor je aan of integreren wij de processen binnen CaseNext. Wat je keuze ook is; met CaseNext ben je ervan verzekerd dat je processen geoptimaliseerd worden.

Telecom

Meer weten over CaseNext?

Hogeweg 41 | Telecom

Ragnar Gerritsen

Ik ben binnen Axians actief als Business Development Manager. Heb je vragen over CaseNext en onze organisatie of wil je vrijblijvend een afspraak plannen? Neem dan contact met mij op! Ik help je graag verder.


Contactgegevens

Copyright © 2020 Axians. All rights reserved